Gå til innhold

Metacritic fjernet flere tusen negative brukerkarakterer av Death Stranding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
thklinge skrev (51 minutter siden):

Kan vel hende at folk faktisk ikke synes en DHL-Simulator fortjener mer enn 5?

De fleste som syntes dette så ut som en DHL simulator kjøpte det antageligvis ikke og har vel et tynt grunnlag til å mene noe som helst om spillet? Man kan man kalle RD2, MGS5, Horizon Zero Dawn, God of War og Death Stranding DHL simulatorer det også. Trenger bare et reskin omgivelser og items. Du gjør omtrent det samme i alle spill. Skal innrømme at RRD2 og Death Stranding skiller seg litt ut som  tregere varianter. Med tanke på antall påtvungne animasjoner ved forskjellige inputs og ikke minst antall cutscenes.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvis man faktisk har lest litt på de negative anmeldelsene så er det ganske klart at mange ikke har spilt spillet eller er salty fordi de ikke visste hva slags spill de kjøpte. Jeg elsker death stranding, men jeg kan helt klart se hvorfor noen ikke liker det, og det er helt ok, men når jeg ser 0/10 anmeldelser på metacritic så er det ganske tydelig for meg at det er useriøse anmeldelser. Spillet ser flott ut, det kontrolleres bra og er svært velpolert. Greit om man ikke liker gameplayet men alt annet spillet har og by på er polert til det glinser. Jeg kan forstå at noen vil gi spillet 4/10 men 0/10 blir bare for dumt. Ride to hell retribution eller alien colonial marines fortjener 0/10 Death stranding gjør virkelig ikke det. 

Endret av -Shroom-Dustifier
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg kan forstå at man ikke liker deler av spillet, men det er ingen del av spillet man må gjøre.

Liker man ikke gå kan man kjøre.

Liker man ikke det kan man "fly"

Liker man ikke stealth kan man lett være aggressiv.

Man kan gå rundt alle hindringer.

Klatre over fjellene.

Osv.

Alle videoer og side missions kan man hoppe over.

Jeg ser ingen grunn til å gi det lav karakter, om man faktisk har spilt det.

Lenke til kommentar

Hva med alle tusen folk som gidde det 10/10 etter 1 time? Syns det blir for dumt og bare ta bort de negative.De burde ha fjernet alle 10/10 også etter 1 til 3 timer etter spillet kom ut.Nå sitter vel han som har laget spillet i styret til metacritic,føles rigget hele opplegget.Kan ikke skjønne at dette spillet ble nominert i 8 katogerier på game award.Føles som sagt rigget,alle vet at game host digger han som har laget spillet og han er selv med i spille og han er en stor ps4 fan! Spillet ser rett og slett boring ut,eneste som ser bra ut er vannet i spillet.Best action/Adventure,yeah right?‍♂️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Trials Ruler skrev (3 timer siden):

Hva med alle tusen folk som gidde det 10/10 etter 1 time? Syns det blir for dumt og bare ta bort de negative.De burde ha fjernet alle 10/10 også etter 1 til 3 timer etter spillet kom ut.Nå sitter vel han som har laget spillet i styret til metacritic,føles rigget hele opplegget.Kan ikke skjønne at dette spillet ble nominert i 8 katogerier på game award.Føles som sagt rigget,alle vet at game host digger han som har laget spillet og han er selv med i spille og han er en stor ps4 fan! Spillet ser rett og slett boring ut,eneste som ser bra ut er vannet i spillet.Best action/Adventure,yeah right?‍♂️

Enig angående falske høye karakterer etter time biten. Ellers leser jeg at du synes spillet ser boring ut, da antyder jeg du ikke har spilt og bare sett. Dette må være rigged da spillet er nominert i 8 katogerier og at Hideo Kojima sitter i styret til metacritic. Best action/adventure yeah right. 

Du liker ikke spillet og det er innafor det. Forstår bare ikke grunnlaget ditt til å mene det. 7.3 i user score i skrivende stund. Selv ville jeg trodd at scoren hadde vært høyere om det var rigged?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
jmalmin skrev (2 timer siden):

Spillet får en 4 av meg. Noe av det værste jeg har spilt på lenge. Hvil neste ikke kalle Dead Stranding for et spill.

Så du har spilt de første 3 oppdragene, som tar en halvtime?

Ikke kommet til skytespill delen, kjøringen, byggingen?

Eller spiller du det på den absolutt letteste vanskelighetsgraden, hvor det spesifikt er laget for å være så lett som mulig?

 

For om du har spilt mer enn de første oppdragene, som skal lære deg hvordan verden er bygget, så kan du umulig si at det nesten ikke er et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...