Gå til innhold

Vil jobbe som flere ting samtidig, tips til yrke?


Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet som systemutvikler i fem år, men det er veldig spesifikt og fordypende på en måte. Jeg kjenner at det ikke er min sterke side.

Jeg har utdanning innen musikkproduksjon, og har gitt ut flere verk.
Jeg kan webutvikling/design, grafisk design, og videoredigering+animasjon.
Jeg kan koding i forskjellige språk. Jeg har laget div apper, spill og slikt.
Jeg kan gjøre diverse akrobatiske stunt og saltoer.

Ser for meg at jeg kan ta flere roller i en kreativ, skapende bransje. Jeg kunne jobbet innen reklame som multitasker. Men det er ingen som vil ha en allrounder, de vil ha folk med spesialisert kunnskap. Jeg kunne f.eks lagd en interaktiv webreklame den ene dagen, redigert en filmsnutt den andre dagen og lagt musikk på en TV-reklame den tredje dagen, og gjort stunt i en annen produksjon den fjerde dagen.

Ideer til bransjer annet enn reklame, der de kan ha bruk for en som har valgt bred kunnskap ovenfor ekspertise?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med geir. I et mindre selskap, så vil behovet for mer bredde være større enn i et større selskap, der hver person gjerne er mer spesialisert. Selv om jeg tviler på at du vil finne noe som er like variert som det du beskriver. Du må nok fremdeles belage deg på å jobbe med samme prosjekt over en lengre periode, men at det gjerne er større variasjon når det kommer til hva som trengs av deg på prosjektet i mindre selskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...