Gå til innhold

Noen som kan anbefale mikrofon til bruk med PS4?


leafmaybe

Anbefalte innlegg

Plugget inn de hvite vanlige pluggene med mikrofon som fulgte med en iPhone 4 jeg har, gjennom DualShock gamepad'en. Systemet skjønte at det var et "headset" koblet til, via gamepad. Men jeg får ikke noe lyd gjennom mikrofon til systemet, bruker "Adjust microphone settings" menyen for å se om stemmen min kommer inn. Bryr meg ikke om lyd i ørene, da jeg foretrekker lyden jeg får via to gulvstående høyttalere som fungerer utmerket. Vil bare bruke tale i spill.

Noen som kan anbefale en mikrofon de vet fungerer? Regner med at det er best om den går inn i gamepad'en og ikke selve PS4 da jeg sitter minst et par meter unna sistnevnte.

Må være en som ikke er "omni-directional", i og med at det vil komme en del lyd fra PS4 gjennom høyttalerne, heller enn som bare tar inn stemme fra umiddelbar nærhet eller retning.

Det må gjerne være plugger hvis det er det som tilbys, men øreklokker (on-ear og over-ear) vil ikke fungere da jeg må sikkert ha de på for å få bruke mouthpiece'n og da vil jeg ikke høre noe fra rommet rundt.

Anybody?

Hører at Playstation er vrien på hva av utstyr den aksepterer, selv for perfekt fungerende enheter. Vil ikke kjøpe feil...

Endret av Amn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...