Gå til innhold

Selge i7 5820K hva kan jeg legge den ut til?


seth_vacn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 12/9/2019 at 1:32 PM, LMH1 said:

Helt ærlig vil dette aldri stige i verdi, det som kan stige i verdi er PSU eventuelt kabinett hvis BTX standarden blir erstattet.

Men selvfølgelig kan jo AMD gå konkurs. Men spessielt tilfelle.

Er man idiot og har sokkel 2011-3 så har man ikke annet valg en å kjøpe intel.

Nå er det på tide at du deler litt av det du røyker..?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
1 hour ago, seth_vacn said:

Kan si at det er marked for dette, solgte det på 1,2,3. Sykt mange som spør meg fortsatt. Utrolig gøy ??

Jeg var vel enda mer skeptisk enn deg da jeg for et år siden la ut en i7 920 og regnet med jeg kom til å kaste den. Etter en time på finn hadde jeg fått 8-9 forespørsler, de fleste ville komme og hente asap og kunne vippse penger med det samme for å sikre seg den. Solgte cpu med hk og ram.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Pop said:

Jeg var vel enda mer skeptisk enn deg da jeg for et år siden la ut en i7 920 og regnet med jeg kom til å kaste den. Etter en time på finn hadde jeg fått 8-9 forespørsler, de fleste ville komme og hente asap og kunne vippse penger med det samme for å sikre seg den. Solgte cpu med hk og ram.

Ikke pga 920, men x58 hk er veldig attraktive pga svinbillige xeon hexa core cpuer på ebay.

Klokker godt og med skikklig oc på cpu, minne og minnebus så banker de Ryzen gen 1 i gaming.

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar
1 hour ago, Mumriken said:

Ikke pga 920, men x58 hk er veldig attraktive pga svinbillige xeon hexa core cpuer på ebay.

Klokker godt og med skikklig oc på cpu, minne og minnebus så banker de Ryzen gen 1 i gaming.

Ah, det var gjerne det kjøperen snakket om ja, stemmer. Han var hyggelig nok og fortalte jeg kunne glatt doblet salgssummen og likevel solgt på minuttet. Litt sen info om det bare, og jeg trodde aldri det var noe poeng i å sjekke så gamle varer. ?

Lenke til kommentar
Pop skrev (9 timer siden):

Jeg var vel enda mer skeptisk enn deg da jeg for et år siden la ut en i7 920 og regnet med jeg kom til å kaste den. Etter en time på finn hadde jeg fått 8-9 forespørsler, de fleste ville komme og hente asap og kunne vippse penger med det samme for å sikre seg den. Solgte cpu med hk og ram.

Ja angrer på at jeg ikke la det ut enda høyere, kunne sikkert fått mer for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...