Gå til innhold

Logitech MX Keys. Tastatur uten Windowstast...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (14 minutter siden):

Siden vi snakker om temaet så kan jeg jo nevne at alt + prntscr tar kun bilde av det man har aktivt.

Bruker 3 skjermer på jobb og det blir ett latterlig langt bilde på normal metode.

Hehe. Har selv skrevet mitt eget program, men det er mer for dele bilder med andre.

Markere området, derette laste opp til imgur. Ellers er som nevnt Snagit et bra verktøy om man skal legge på diverse piler osv. :)

image.thumb.png.26792067adceb2b284fee9dbef1ac506.png
image.png.c932551f249a0bf52f48778f91120fd2.pngimage.png.90282072ceff673723fd3027383dbfc2.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig irriterende å trykke inn "hengelåsen" når jeg tar tak i tastaturet. Siden det nesten ikke er noen ramme utenfor tastene, ender jeg opp med å trykke på den flere ganger om dagen. (Som sagt, jeg har det ikke stående på bord/pult, men tar det frem når jeg bruker det (50 ganger om dagen...))

Lenke til kommentar
nor50 skrev (36 minutter siden):

Utrolig irriterende å trykke inn "hengelåsen" når jeg tar tak i tastaturet. Siden det nesten ikke er noen ramme utenfor tastene, ender jeg opp med å trykke på den flere ganger om dagen. (Som sagt, jeg har det ikke stående på bord/pult, men tar det frem når jeg bruker det (50 ganger om dagen...))

Kan du ikke bare deaktivere knappen? :) Eller binde den til noe annet.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilke ord jeg skal bruke, men er ikke fornøyd med tastaturet. Det er unøyaktig i alle fall på en måte, og veldig ofte ikke bokstaver kommer med. Man ser på stavekontrollen at et ord er delt (ikke fysisk) midt i en setning osv. Så tror jeg kommer til å bruke angrefristen på dette. Styrken på lyset i tastaturet har jeg hele tiden stil inn til max, men det slår seg og av.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...