Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Red Bull & Monster energidrikk


verlekkim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
verlekkim skrev (14 timer siden):

Better safe than sorry?

Troll

Du skrev noen syke ting i denne tråden også: 

 

Men når du kan ta en dame som hevder at monster energi er djvelens munnvann seriøs, så taler det for seg. 
 

Nei, satan har ikke laget sin egen energidrikk, dette blir rett og slett for dumt. Klarer ikke ta deg seriøst her, sorry.

Lenke til kommentar
verlekkim skrev (4 minutter siden):

Har jeg sagt at det er satan som har laget den? Naturligvis er det det hans menneskelige djeveldyrkerne som står bak produksjonen. Hun har såpass mange argumenter at det kan vanskelig motstrides.

-_-

Alt hun sier er jo svada. Tar sjansen at jeg ikke kommer til helvete av å drikke monster. Det baserer jeg på noe som kalles sunn fornuft.

Takk for meg. Da forlater jeg tråden, førden tårner seg opp med stråmenn og konspirasjonsteorier, og annet nonsense.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Emile the rat said:

-_-

Alt hun sier er jo svada. Tar sjansen at jeg ikke kommer til helvete av å drikke monster. Det baserer jeg på noe som kalles sunn fornuft.

Takk for meg. Da forlater jeg tråden, førden tårner seg opp med stråmenn og konspirasjonsteorier, og annet nonsense.

For de som har et annet perspektiv enn deg treffer hun spikeren på hodet. Om du tar sjansen er det ditt valg. 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...