Gå til innhold

ANMELDELSE: Mosaic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vindmølle skrev (1 time siden):

Lurer på om dere ikke ser det etisk betenkelige ved å anmelde et spill fra et selskap hvor en tidligere Gamer.no-skribent er daglig leder uten å nevne dette. Gir kanskje litt mer mening at dere da faktisk mener det er bedre enn Breath of the Wild (som dere gav 6/10).

1: «En tidligere frilansskribent» er nøkkelbegrepet her. Det er 4,5 år siden Jon Cato skrev for oss.
 

2: Jeg anmeldte ikke Breath og the Wild. Jeg ville gitt det 10/10, men ingen her dikterer hva andre anmeldere skal mene. Det tror jeg ikke at du ønsker heller. 

Endret av Arodem
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Arodem skrev (41 minutter siden):

1: «En tidligere frilansskribent» er nøkkelbegrepet her. Det er 4,5 år siden Jon Cato skrev for oss.
 

2: Jeg anmeldte ikke Breath og the Wild. Jeg ville gitt det 10/10, men ingen her dikterer hva andre anmeldere skal mene. Det tror jeg ikke at du ønsker heller. 

1: Du er altså på fornavn med daglig leder i selskapet som laget dette spillet og har ikke nevnt det i anmeldelsen.

2: At ingen dikterer hva anmeldere skal mene har vi kun deres ord på som har mest å tjene på at vi tror det. Da mener jeg det er mest intellektuelt redelig å se på hva poengsummene dere faktisk deler ut og eventuelle dokumenterbare interessekonflikter sier.

Lenke til kommentar

Skulle til å svare saklig på ditt innlegg, men så gikk jeg inn på profilen din og så mye det andre du har skrevet her og innså at du bare er en sopp.

Spill-Norge er knøttlite, og når man er en bauta som HERR Lorentzen så er det en selvfølgelighet å være bekjent. Å trekke hele nettstedet i journalistisk tvil på bakgrunn av dette rammer bare deg selv og hvordan du blir oppfattet.

Kan sikkert være lurt å ta med seg videre i livet.

Lykke til

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Mosaic er et primeksempel på "lag spillet som du vil spille". Krillbite har ignorert spilleren, og heller fokusert 100% på det de tror ville bli en morsom opplevelse. Resultatet er et monotont, kort og artsy spill som failer i å rettferdiggjøre prisen (145kr). Clunky, tungvinte puzzles og påtvungede "cinematic" øyeblikk gjør heller ikke saken bedre

Jeg personlig gir spillet 5/10

Endret av Mark22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...