Gå til innhold

Vant i retten: Nordea har lov til å forby sine ansatte å kjøpe kryptovaluta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til diktatur 1.0. Oppgradering skjer fortløpende.

De som tror man har rettssikkerhet har glemte hvem som kontrollerer hva. Er det ikke interessant at Elden, en frimurer, argumenterer for at Stålsett, en prest (de benytter biskop istedet, hvilket du kan knytte til sjakkspillet), skal slippe fengsel. Det er som om innsatte i fengsel skal argumentere for at fengselsbetjentene skal få benytte vold mot de. Om da ikke Stålsett har gitt avkall på sin personlige tro og sverged ed om at han tar Frimurerlosjens tro istedet. Loven Elden argumenterer for at de skal fjerne vil i praksis bety at det blir fritt frem for menneskehandel og at du ikke kan strafferettslig forfølges. Djevelen ligger i detaljene.

Rettssystemet er en vits og monopolet på vold må avskaffes snarest mulig om vi skal ha noen mulighet til å beskytte friheten vår. Klart med amnesti ved våpeninnlevering sørger de for at man ikke kan beskytte seg selv heller. Og folk leverer de frivillig i fra seg. Ganske utrolig hvor lite gjennomtenkte avgjørelser som blir fattet blant folk, da man istedet skulle bygget opp våpenlageret sitt.

Lenke til kommentar

Ler så jeg griner..

For en juridisk grøt!

Nordea og Danske rettssystemet må komme seg ut av steinhulen sin.

Til info.

Så satte jeg 30.000 kr av konfirmasjon gavene mine i ett av deres fond.

Det gikk 11 år. Da fikk jeg brev fra dem om at kontoen er stengt. Å at gjenstående verdien på 3700 kr skulle overføres til min konto..

Makan til BullShit ???

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nordea sitt rykte? De er jo jevnlig involvert i hvitevaskingsskandaler i både øst og vest.

Om så samtlige ansatte utenom toppledelsen skulle bruke alle sine hardt opparbeidede penger på kryptovaluta og bruke alle disse til "å bli involvert i kriminelle aktiviteter", så ville det vært musepiss i havet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
14 minutes ago, atlemag said:

Nordea sitt rykte? De er jo jevnlig involvert i hvitevaskingsskandaler i både øst og vest.

Om så samtlige ansatte utenom toppledelsen skulle bruke alle sine hardt opparbeidede penger på kryptovaluta og bruke alle disse til "å bli involvert i kriminelle aktiviteter", så ville det vært musepiss i havet.

På seg selv kjenner man andre. Er man kriminell til beinet er de vel paranoide om hva andre skal kunne finne på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...