Gå til innhold

Søker eldre gamere


Anbefalte innlegg

Etter å ha flyttet fra kjente og bodd i Fredrikstad en stund, så begynner det å bli grådig kjedelig på fritiden.

Du vet, folk flytter der man får muligheter til arbeid/studie, man slutter kanskje å spille helt eller mye mindre.

Jeg har funnet ut at jeg er mer en sosial gamer, jeg kan sikkert kose meg med WoW alene, men noen ganger blir det kjedelig og jeg kunne tenke meg å spille andre spill. Men kanskje heller henge med folk som har samme interesse som meg. Når man har jobbet i så mange år så begynner det å bli vanskelig å finne andre likesinnede.

Så derfor ser jeg etter noen å bli kjent med, spille og kanskje finne på noe hvis man finner tonen.

Litt om meg:

28 år, en veldig blid og super hyggelig kar som er vandt til å møte nye folk hver dag (men bruker litt tid på å åpne meg selv før jeg er trygg på andre) er ikke høy på meg selv, spiller så og si alt, liker også å spille litt el-gitar på fritiden, men helt ærlig er det gaming som opptar 90% av fritiden. Vel, nå er det mer at jeg bare sitter å glaner på Steam, lurer på hva jeg skal spille :)

Ta kontakt med meg her. Og bor du i området er det bare et ekstra pluss.

 

Legger også til min Steam profil, kanskje du ser noe vi har til felles: https://steamcommunity.com/id/SLO7H

Endret av SLO7H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SLO7H skrev (2 minutter siden):

28 år, en veldig blid og super hyggelig kar som er vandt til å møte nye folk hver dag (men bruker litt tid på å åpne meg selv før jeg er trygg på andre) er ikke høy på meg selv, spiller så og si alt, liker også å spille litt el-gitar på fritiden, men helt ærlig er det gaming som opptar 90% av fritiden. Vel, nå er det mer at jeg bare sitter å glaner på Steam, lurer på hva jeg skal spille :)

Ta kontakt med meg her. Og bor du i området er det bare et ekstra pluss.

Spiller du Battlefield 5? Jeg har en privat kanal hvor vi har samlet opp en del gamere som er over 18 ihvertfall. Om du er interessert så kan jeg sende deg en link. 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Spiller du Battlefield 5? Jeg har en privat kanal hvor vi har samlet opp en del gamere som er over 18 ihvertfall. Om du er interessert så kan jeg sende deg en link. 

Har faktisk ikke spilt det på PC enda, spilt en del på PS4 for mange måneder siden når de jeg kjenner spilte der ? send meg gjerne en link så sjekker jeg det ut, kanskje jeg kjøper det på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da har jeg sendt en link til deg på PM. 

Dersom noen andre ønsker å joine kanalen er det bare å si ifra så sender jeg en PM med link.. Forbeholdt at den kun er for voksne over 18. 

Lenke til kommentar

Hei. Selv kunne jeg tenke meg noen å spille med fra tid til anne.
Spiller en del forskjellig, for øyeblikket så er det WoW (levling og bare litt forskjellig egentlig(ikke pvp)), CoD og foirskjellige co-op spill.
Også kan jeg nå i det minste si at jeg er '87 modell (2019 - 1987 = ????)

+

  • Call of Duty
  • World of Warcraft
  • Co-Op lignende spill
    • Remnant: From The Ashes
    • Borderlands
    • Left 4 Dead lignende spill.

-

  • Counter-Strike
  • MOBA
  • Ball spill (fotball, basketball, hockey m.m.)
  • EA og DICE rellaterte multiplayer spill.

 

Jeg har for øyeblikket litt problemer med stemmen, det vil si at jeg blir litt hes/skurrete om jeg snakker over lengre tid, men det stopper meg ikke fordet om.
På Discord så er brukernavnet mitt Jansen#9088.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hei jeg er 73 modell og liker godt å spille FPS spill (selv om jeg sikkert er alt for gammel), er vel ikke helt der på battlefield, synd de ødela serien etter bf4.

Jeg spiller for det meste CoD og Apex for tiden men er åpen for det meste. Akkurat konvertert fra PS4 så er nok ikke den vasseste og raskeste for tiden hehe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fått en del spørsmål om å joine min kanal

Vi er hovedsakelig voksne folk, men vi godtar også enkelte under 18 så lenge de oppfører seg greit og ikke skriker osv.. Vi har kun to eller tre under 18 dog, og har i grunnen ingen planer om å la flere unger joine, men det er som sagt unntak. 

Vi spiller forøvrig mye forskjellig, ikke bare BF5. 

Verd å merke seg at det er folk fra hele verden her, og vi snakker primært engelsk men det er ikke noe problem å snakke norsk, så lenge man ikke gjør det når man er flere av ulik nasjonalitet da blir det fort irriterende for enkelte. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...