Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan kan jeg kysse jenta jeg er forelsket i?!


udyr_

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en stygg utlending (nesten deformert) som er født i Drammen, Norge (halvt Saudi Araber, halvt Tunisia)

jeg går på skole (vgs) og det er en jente fra klassen min som jeg snakker med en god del på skolen (det er mange jenter, men det er bare hun jeg snakker med)

jeg har blitt  forelsket i hun. hun er så søt, vakker, kul, morsom

jeg takler ikke dette. jeg klarer ikke slutte å smile når jeg snakker med hun

hver gang jeg snakker med hun, har jeg jævla lyst til å kysse hun i kinnet, nakken, leppene. 

jeg har også lyst til å slikke hun, men jeg kan ikke spørre henne "vil du bli slikket"

jeg har null erfaring med jenter eller hvordan man flørter fordi jeg er en stygg jævel. alle gangene jeg har hatt sex var med eskorter

jeg tør ikke spørre henne rett ut "kan jeg kysse deg" eller skal jeg bare gjøre det?! jeg har lyst til å kysse/suge hun i nakken bakfra (uten at hun vet det)

jeg har prøvd å unngå hun fordi jeg sliter med å se på det søte ansiktet hennes uten å kunne kysse det, men hun kommer ofte til meg og snakker med meg ut av det blå. jeg vet ikke hvorfor 

pls gi meg noen gode seriøse råd. jeg går gal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...