Gå til innhold

Feilredigering i Film-kategorien


Anbefalte innlegg

Hei

Her har det skjedd noe litt rart som kanskje bør rettes opp.

I denne nylig opprettede tråden var det et par innlegg med spørsmål om ID på en film:
https://www.diskusjon.no/topic/1860662-hva-heter-denne-filmen/page/387/#comments

Da det allerede fantes en sticker i kategorien, som het noe sånn som "Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter", så sendte jeg en "rapport" der jeg bare foreslo at de innleggene kanskje burde flyttes over til den stickeren. 

I stedet har noen da altså klart å gjøre det motsatte, sikkert ved en feil/misforståelse. Altså  de har tatt alle innleggene fra stickeren, og flyttet dem over til den nye tråden som bare hadde et par innlegg, og deretter fjernet stickeren.

Ville gi beskjed om dette, siden jeg jo delvis medvirket til at denne feilen har skjedd, som følge av min rapportering. 
Antar at det enkleste nå, er å gjøre den nye tråden om til en sticker, eventuelt gi den et nytt navn mer likt den opprinnelige stickeren.

Beklager på det sterkeste, hvis jeg kan ha formulert det jeg skrev i den "rapporten", på en måte som kan ha ledet til at feilen ble begått.
   

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071

Takk for at du gir beskjed, og det er ingenting å beklage for! Her har det skjedd en liten feil fra vår side, hvor splittingen gikk feil vei. Jeg har rettet opp i trådtittel, og lagt den som sticky. 

 

Vh, Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...