Gå til innhold

NVE-sjefen sier han vil ta solcelleeiere med ny tariff. Straffer også alle med varmepumpe og isolasjon


Anbefalte innlegg

10 minutes ago, Simen1 said:

Jeg har ikke foliehatt og trenger det heller ikke

De som har foliehatt - er beskyttet via foliehatten

QED: Problem løst!

1. Plasser folie i microbølgeovn. 2. Skur på enheten 3. Revurder QED (om du tror hva du selv ser og opplever…)

Gjeninnfør straffelovens §83 og strafforfølg samtlige landsforæder:. Samtlige problem løst. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som unngår foliehatt fordi de tror de vil gnistre på hodet når trådløse VVB-termometer sender med mange hundre watt effekt må ha røkt alt for mye rart. Sikkert myndighetene som har stappet chemtrails i tobbaken. :roll: Kanskje på tide å vurdere hva man eksponerer seg selv for i stedet for å bare legge skylda over på den store samfunns-konspirasjonen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Simen1 said:

De som unngår foliehatt fordi de tror de vil gnistre på hodet når trådløse VVB-termometer sender med mange hundre watt effekt må ha røkt alt for mye rart. Sikkert myndighetene som har stappet chemtrails i tobbaken. :roll: Kanskje på tide å vurdere hva man eksponerer seg selv for i stedet for å bare legge skylda over på den store samfunns-konspirasjonen.

Kan jeg foreslå at du foretar noe så radikalt som en klimaforandring? Opp, ut og vekk fra gutterommet og massemedienes propagandamaskin. Snakk med andre mennesker over en burger eller to. Bare vær forsiktig slik at du styrer unna de med kostymer og som inviterer deg på pizza. Lykke til!

Lenke til kommentar
verlekkim skrev (50 minutter siden):

1. Plasser folie i microbølgeovn. 2. Skur på enheten 3. Revurder QED (om du tror hva du selv ser og opplever…)

Hvis det gnistrer betyr det at foliehatten virker. Gnist=Avledet energi fra mikrobølger. Om den *ikke* gnistrer vil jo energien fra mikrobølgene passere hatten og gå inn i det hatten er ment å beskytte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Kahuna said:

Hvis det gnistrer betyr det at foliehatten virker. Gnist=Avledet energi fra mikrobølger. Om den *ikke* gnistrer vil jo energien fra mikrobølgene passere hatten og gå inn i det hatten er ment å beskytte..

Tror de aller fleste vil slite litt med temperaturen. Kanskje ikke av betydningen for noen som planlegger en reise til varmere strøk… Akklimatisering...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 hour ago, verlekkim said:

Kan jeg foreslå at du foretar noe så radikalt som en klimaforandring? Opp, ut og vekk fra gutterommet og massemedienes propagandamaskin. Snakk med andre mennesker over en burger eller to. Bare vær forsiktig slik at du styrer unna de med kostymer og som inviterer deg på pizza. Lykke til!

Vet du ikke at regjeringa legger inn hormonet i burgeren for å kontrollere deg?

Lenke til kommentar
9 minutes ago, PingEnt said:

Vet du ikke at regjeringa legger inn hormonet i burgeren for å kontrollere deg?

Velger matprodusentene med omhu. Fiskegrateng fra Kina, kjøtt fra Polen og oppdrettslaks kan de servere på stortinget og kongehuset. Ettersom politikerne er opptatt av å være gode rollemodeller og forbilder er det nesten latterlig at man tillater Erna ese ut som hun gjør. Man kan ikke spise en 12 pack med kremboller til hvert måltid. Det burde være selvforklarende, men tydeligvis klarer hun ikke styre seg. Noe tegneserieaktig som Elze i Pondus og den lille tingen hun har hjemme. Dietten er jo sammenfallende lik også.

Lenke til kommentar

Nå begynner det å bli litt vel mye metaforer her, verlekkim. Temperaturen i hva da? VVB? hodet? mikrobølgeovnen? sydenklimaet?

Hvis man tror trådløst = 5G så bør man oppsøke fakta eller en psykolog

Hvis man tror 5G = mikrobølgeovn så bør man oppsøke fakta eller en psykolog

Hvis man AMS-måleren eller en tråløds termostat vil koke hodet så bør man også enten oppsøke fakta eller en psykolog,

osv.

Kan vi være så snill å spore tilbake på temaet nettleie som skal ta disse "ekle" rikingene som har solceller, varmepumper, god isolasjon, eller grøss, alle disse tingene.

Endret av Simen1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg fjernet oljefyren, ringte til INOVA var det vel der vi kan søke om ENØK midler, jeg måtte først gjøre det jeg skulle, etterpå når jeg hadde gjort alt så kunne kvitteringer og kostnader dokumenteres så kunne jeg søke om penger. Jeg fikk ikke låne så jeg fikk ikke gjort det jeg ville. Ikke fikk jeg ta et anbud og søke om de 25% jeg kunne få tilbake og så ta det jeg kunne selv, nei kun på utført arbeid av innleide håndtverkere, egeninnsats galt ikke.

Lenke til kommentar

Så nå skal de straffes de som gjør enøk tiltak, hvem gidder da å installere slike anlegg i sin bolig, nei energi selskapene taper penger på ingen nettleie. Da er det bare å klippe ledningene og inn i kjelleren med diesel aggregatet på 6 kilowatt og solceller på taket, ja dette viser jo hvilke styresmakter vi har, det er som kjøp diesel bil kjøp kombinert bil når de ble populære nok og mange nok til at det svarte seg å sette inn avgifter, ja da kom avgiftene som de nå også her prøver på. Vi ser det samme med EL bilene ble de mange nok så kom avgiftene og bompengene, samtidig står våre politiske ledere å sier, dere må spare strøm, ikke lage middag kl.17 ikke vaske og tørke klær på dagtid, så kommer brannvesenet ikke bruk disse om natten da dere skal sove, ja stikk i strid hva de som sier vask og tørk klær om natten for å spare strøm.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Når det er kalt så må man bruke mer energi for å holde det varmt. Da er det ikke mulig å spare. Da bør det ikke bli dyrere! Alle sparer der de kan. Isolasjon. Varmepumpe. Solceller. Etc. Norske vassdrag er en norsk resurss som må forvaltes deretter. Produksjonen må overtas av samfunnet. Og prisen må ikke inneholde store avkastninger til eierne. Ikke til kommuner, eller til staten, ikke til private investorer! Det er som veier, en viktig infrastruktur som hele Norge skal ha tilgang til, til lavest mulig pris. Finansiert over statsbudsjettet! Alle er da med på å betale etter evne, gjennom skatteseddelen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...