Jump to content
LMH1

Netgear kun 2 års reklamasjonsfrist?

Recommended Posts

ser ikke ut som de er villig å tilby annet, så er vel bare å gå direkte til forbrukerklageutvalget om ikke forbrukerrådet mener jeg har noe sak siden garantien er utgått.

Men håper vertfall forbrukerrådet kan gi en forklaring hvorfor det er forskjellbehandling for jeg er sikker på hadde jeg kjøpt routeren på komplett eller elkjøp ville jeg antakelig fått pengene igjen eller ny vare.

Har også prøvd å sende forbrukerrådet epost men er helt stille fra den kanten. Så tviler på jeg komme noe vei. Eneste er domstolen eller forbrukerklageutvalget men er usikker om jeg må møte direkte eller bruke mye tid på sak som er lite av verdi?

er forliksrådet og forbrukerklage utvalget omrent det samme? man må forhandle med butikken så er det dommer som dømmer den ene part som ikke har noe sak?

Edited by LMH1

Sitat

Hvis dere ikke blir enige kan du få hjelp av forbrukerrådet til å skrive en klage til forbrukerklageutvalget, det er først her det kan komme ett bindende vedtak som må følges opp av butikken.

Men hvorfor må det være så komplisert? kun å få noen kr? For vi tro forbrukerådet har advokater som ser fort om man har noe sak eller ikke, muligens ikke, men tviler på med mindre de får en leder på power å se på saken tviler jeg på de kommer noe vei. For det burde ikke ta så lang tid å se om man har en sak eller ikke.

Kan si som informasjon har jeg fått reparert PS4 og PS3 og xbox selv om de er 4 år gamle eller eldre, så er helt klart dårlig service.

Kan ikke se at en konsoll skal ha lengere levetid en router, for er mere som kan gå i stykker i konsoll en router.

Hva er konsikvensene for butikken og ikke følge opp saken eller ikke følge forbrukertvist utvalget sin dom?

Er det bøter eller slipper de unna?

Edited by LMH1