Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor langt er det innafor å reise for date?


Gjest 8be04...0a4

Anbefalte innlegg

Gjest 8be04...0a4

Hei. Traff ei søt jente på byen på lørdag. Det ble klining og god stemning og vi snakka sammen i ca. 1,5 timer. Kaos som det var forsvant vi fra hverandre. Søndag morgen hadde hun lagt meg til på Snapchat. Snappen hadde hun ikke fått av meg.

 

Har snappa med henne søndag og i dag. Hun svarer raskt og spør om meg og mitt. Antar at det er noe interesse fra hennes side.

 

Utfordringen er at vi bor tre timer fra hverandre. Jeg er redd for å virke desperat om jeg sier meg villig til å reise til henne, men samtidig må vi treffes om det skal bli noe mer. 
 

Tanker eller erfaringer?

Anonymous poster hash: 8be04...0a4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør tenke litt på framtida. Er du villig til å flytte for et forhold? Er hun?

Dette vil potensielt være noe en av dere kan angre på om alt er rosenrødt i begynnelsen, men dabber av senere. 

Vil du trives der hun bor jobbmessig eller sosialt? Man tenker at det er lett å flytte hjem igjen om det ikke funker, men om noen år har dere kanskje barn og du er låst fast.

Lenke til kommentar

For å ikke høres desperat ut kan du skrive at du gjerne betaler for reisen hennes, eller hvis du skal reise til henne, så går det helt fint fordi du har masse tid, men hun skal ikke tenke på penger og du betaler alt hvis det er mulighet for en date....

Men seriøst, bare spør. Avstand trenger ikke være et hinder.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Gjest 8be04...0a4
Geirr skrev (21 timer siden):

Kommer vel an på hvor du bor. 3 timer på Finnmarksvidda regnes vel for å være naboer... 

Er snakk om Oslo- området/ nordover

Anonymous poster hash: 8be04...0a4

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...