Jump to content
Sign in to follow this  
akelbo

Call of Duty: Modern Warfare utvider Gunfight-modusen

Recommended Posts

Annonse
FB.032103100538015 skrev (4 timer siden):

Dette hadde de jo i MW2/MW3 så skulle vel bare mangle at de har det i nye MW også.

Battle pass blir forøvrig akkurat det samme som season pass men med ett annet navn.

Du har ikke peiling tydeligvis... 

Rotekoppp skrev (2 timer siden):

Fikk du ikke DLC innhold med season pass, mens med battle pass får du kosmetisk innhold?

Det er ikke season pass i COD. innholdet i season 1 som begynner i morgen er gratis og de neste som kommer i fremtiden også. Battle pass kan kjøpes men er ikke nødvending.

Du som ikke har peiling...

Face off fra MW3 er akkurat det samme som gunfight, 1v1, 2v2 og 3v3 på små maps.

Om det ikke var det du siktet til så utdyp gjerne litt mer, selv Wikipedia sier at battlepass og seasonpass er så og si det samme, men du vet vel kanskje best?

FB.032103100538015 skrev (På 2.12.2019 den 22.11):

Du som ikke har peiling...

Face off fra MW3 er akkurat det samme som gunfight, 1v1, 2v2 og 3v3 på små maps.

Om det ikke var det du siktet til så utdyp gjerne litt mer, selv Wikipedia sier at battlepass og seasonpass er så og si det samme, men du vet vel kanskje best?

...

Edited by Guybrush 3pwood
feil

Gunfight er kanskje en av de gøyeste modusene jeg har spilt den siste tiden.. Det er så enkelt, men så bra.. Funker jævlig bra med en kamerat. Jeg og en av de jeg pleier å game dette spillet med klarte å komme helt i finalen her om dagen.. Var veldig gøy! :)