Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i vinter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner den stilen fra moderne spill. Med ovenifra blikk og lite av forstyrrende elementer. Rent, ryddig å fokusere på. Likte spesiellt godt Red Alert 2. Den Warcraft-utgaven har jeg ikke spillet originalen av, men er vel mer Warcraft og Warcraft II som jeg prøvd.

original.png

Ser lovende ut, spesiellt om det går an å ha greie spillservere over internettet.

Tenker spesiellt på slike visuelle ting man ser i f.eks. League of Legends. Det er alt for mye surrende "skyteeffekter, magieffekter" som distraherer synes nå jeg.

Hadde jeg vokst opp med League of Legends, så hadde jeg sikkert syntes at det var kjempebra, men jeg er ikke av den generasjon:

_109312236__109273299_lol3-gameplay.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig mest frem til å kunne spille Star Ocean: First Departure uten å måtte sitte og stirre på PSP-skjermen. Jeg satt og styrte med emulator omtrent akkurat da denne utgivelsen ble annonsert.

Ellers håper jeg vi endelig skal få et skikkelig bra Dragon Ball-spill. Det siste jeg synes var skikkelig gjennomført var Budokai 3, og etter det har det vært mye lettvine cash in-titler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...