Gå til innhold

Spørsmål om google og søkeinnstillinger


Gronfargen

Anbefalte innlegg

Her kommer et spørsmål om google og søkeinnstillinger. Kan man be Google og andre kjente søkemotorer som Yahoo og Bing om å gjøre følgende: 

-Fjerne enkelte treff hvis man søker på navnet til en person. Hvis man ikke ønsker at navnet på personen skal komme opp fra en bestemt nettside. For eksempel hvis Ola Nordmann ikke ønsker at treff fra siden 123spill skal komme opp hvis man søker på navnet Ola Nordmann. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gronfargen skrev (16 timer siden):

Takk for tipset. Dette var jeg allerede klar over. Jeg spurte med hensyn på andre folk som kunne google, og ikke ndøvendigvis medselv. :) Da disse andre folkene sannsynligvis ikke bruker + og - tegn i sine søk. 

Hvilke forslag har dere? :) Det haster å få svar på dette, så det er derfor jeg "maser" litt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gronfargen skrev (På 1.12.2019 den 1.20):

Takk for tipset. Dette var jeg allerede klar over. Jeg spurte med hensyn på andre folk som kunne google, og ikke ndøvendigvis medselv. :) Da disse andre folkene sannsynligvis ikke bruker + og - tegn i sine søk. 

Du har rett til å bli glemt og dermed kan du sende inn forspørsel her:

https://www.google.com/webmasters/tools/legal-removal-request?complaint_type=rtbf&pli=1

 

Merk at enkelte opplysninger som offentligheten har interesse av blir ikke fjernet. 

Du må identifisere deg med f.eks et bankkort. Jeg har selv vært igjennom dette. Jeg sensurerte da alt som ikke var relevant.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...