Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday - Bærbare og stasjonære PC-er


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-404071

Black Friday & Cyber Monday 2019: Tilbudsoversikt

PC - Stasjonære og bærbare PC-er

nikolay-tarashchenko-u76CN5rZeOU-unsplash.jpg

 

Her kan du dele dine funn, og be andre om kjøpsråd for PC, laptop og datakomponenter.

Se også:

Generell tråd

 

 

 

Endret av Slettet-404071
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XmasB skrev (1 time siden):

Returnerte en 17" HP Omen til Power i dag. Nå er jeg tilbake på min 6 år gamle Asus. Håper på et godt tilbud på en ny 17" bærbar egnet for gaming i noen år fremover.

Hva var galt med Omen? 

Ser etter det samme selv, men har ikke funnet noe som frister enda. Alle de store (Elkjøp, Power og komplett) har vel også lagt ut alle tilbudene sine allerede. 

Du får tipse i tråden om du finner noe.

Lenke til kommentar
Mr. ve skrev (4 minutter siden):

Hva var galt med Omen? 

Ser etter det samme selv, men har ikke funnet noe som frister enda. Alle de store (Elkjøp, Power og komplett) har vel også lagt ut alle tilbudene sine allerede. 

Du får tipse i tråden om du finner noe.

Det var egentlig flere punkter. Jeg hadde den rett over 30 dager, men ble aldri glad i tastaturet. Sånne sære ting som at det mangler høyre ctrl-knapp, hvor man finner "større enn/mindre enn" knappen istedet. Mao er de på helt feil sted. Ganske slitsomt når jeg koder er del, og har innarbeidet muskelminne på en helt annen plass. Piltastene var knøttsmå. Videre var det

  • Veldig variabelt støynivå. Stille når den var det, men plutselig satte turbinene i gang. Mic fanger opp viftestøyen, som var veldig slitsomt for de jeg gamet med. Kan selvsagt løses med mic på headset, men det har jeg ikke trengt på min gamle Asus. Sitter med headset, men uten mic.
  • En død pixel omtrent midt i skjermen som jeg oppdaget for 2 dager siden.
  • Tungvint å komme til harddisker, minne osv. Så bra ut på video jeg fant på nett, men krevde 10 skruer og det knaket så fælt at jeg var sikker på at noe skulle ryke. Min gamle Asus gir tilgang til hdd og minne ved å ta ut en enkelt skrue.
  • Flott skjerm, men med mye IPS Glow. Ikke veldig plagsomt i spill og vanlig bruk, men helt klart synlig i mørke scener/bilder og oppstart.

Litt for mye negativt på en maskin til 23k.

Lenke til kommentar
15 hours ago, tore_v1 said:

Madammen trenger ny jobb-laptop. Har noen sett et bra tilbud på en reisevennlig 13-14", i5/i7 og god batteritid?

Du nevner ikke budsjett. Beste alternativ for lav pris (2888) og akseptabel ytelse (med AMD Ryzen) jeg har funnet så langt er denne: https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/50827/hp-14-dk0803no-14-barbar-pc-sort 

Endret av zanta
Lenke til kommentar
  • Gjest fjernet fremhevingen av denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...