Gå til innhold

Reklame i innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er nok annonser som gjør at TU faktisk tjener inn noen kroner, og dermed kan diskusjon.no fremdeles eksistere. Det er dessverre sånn at penger ikke vokser på trær, og da må man tjene inn penger hvor det kan gjøres. Dermed er annonser den enkleste og beste måten å gjøre dette på. 

Du er ikke den eneste som hater reklame, jeg liker det overhode ikke selv, men om jeg skulle velge mellom det eller ikke lengre ha diskusjon.no så ville jeg valgt annonser every day. 

Forstår godt at det er irriterende, men som sagt er det ikke gratis å drive forum, mtp. servere og alt som kommer med. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Tåkefyrste skrev (5 minutter siden):

Problemet er ikke annonser, men at de skal dukke opp midt i en tråd er bare grusomt.

Holder det ikke med annonser over, under og ved siden av tråden?

Når det er lagt til som dette så tror jeg nok det er nødvendig, men jeg skal ikke uttale meg noe mer enn det jeg har gjort, da jeg ikke representerer TU media, jeg er kun moderator, og vår innholdsansvarlig @Øystein kan nok kommentere videre. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Tåkefyrste skrev (9 minutter siden):

Problemet er ikke annonser, men at de skal dukke opp midt i en tråd er bare grusomt.

Holder det ikke med annonser over, under og ved siden av tråden?

Hei,

Kort sagt: Nei, det holder ikke - dessverre. Isåfall hadde vi ikke sett oss nødt til å innføre det. Det koster å drive og utvikle et forum. Samtidig er vi opptatt av at reklamen er (så mye som mulig) i et format som kan passe et forum, og her synes jeg f.eks. prissammenligning er en grei middelvei, siden det tross alt kan være nyttig.

Ellers er vi lytter øre for tilbakemeldinger for hvordan vi evt. kan tilpasse ytterligere.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg har som jeg nevnte i åpningsinnlegget forståelse for at man tillater annonser. Jeg stusset mer på plasseringen men er det nødvendig, ja da er det nødvendig. Ingen voldsomt store protester her ifra.
 
Har også nevnt tidligere at jeg gjerne bidrar med en liten donering hvis det en gang trenges for å holde forumet i live. Det tror jeg vi alle kan koste på oss en gang i året.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...