Gå til innhold

Stiv pris på Intel CPU?


Dan-Levi

Anbefalte innlegg

Heisann! Ser litt på komponenter og i denne sammenheng ville jeg undersøke hva Intel i7-6700 CPU 3.40GHz koster i butikk og ser den ligger i snitt rett i overkant av 3500kr.

Men Multicom derimot, de skal ha over 27000kr.

Er det noe jeg har oversett angående denne CPU? ???

 

Screenshot_2019-11-27-12-51-17-497_com.chrome.dev.png

Endret av Dan-Levi
Typo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har postet i feil forum ser jeg, trenger ikke hjelp, fant det vittig og ville dele..

Jeg søkte opp prosessoren for å se på den, er en som skal selge brukt og jeg ville se på nettet for å ha referansepris. Google og prisguide/prisjakt osv. Reagerte på Multicom sin pris som er vanvittig. Reagerer ikke dere på den sinnsyke prisen????

Lenke til kommentar

Det er ikke første gangen Multicom har feilpriset noe skikkelig. Jeg måtte spørre i en tidligere tråd angående ASUS ROG MAXIMUS XI APEX hovedkort - listepis var rundt 4500 Kr. mens Multicom hadde satt rundt 17.000 Kr. for det samme kortet.

De hadde også en Corsair HX1200 til 2111 Kr. for en tid tilbake. Dagen etter at jeg bestilte var prisen 2757 Kr. SATA-kabler: oppgitt "1 stk. på lager." Når jeg kjøpte "den ene" så hadde dem plutselig 30+ stk. på lager.

Noen andre eksempler:
MSI GTX 1060 6GT OCV1 - 8842 9114 Kr. (edit)
https://www.multicom.no/msi-gtx-1060-6gt-ocv1/cat-p/c/p8957734

PNY GF GTX970 4GB GDDR5 - 4479 Kr.
https://www.multicom.no/pny-gf-gtx970-4gb-gddr5/cat-p/c/p8343259

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
PaladinNO skrev (5 minutter siden):

"Lenovo Keyboard (FRU94Y6056)"

original.jpg

 

12 320,-

https://www.multicom.no/lenovo-keyboard/cat-p/c/p9160357

Løp og kjøp!

"Vi tar forbehold mot trykkfeil og endringer av priser og spesifikasjoner uten varsel."...

Så vær OBS på at det kan bli dyrere!

:rofl:

Gjelder å være raske. Kjøpte sånn 5 stykk, bare for å sikre meg. Får sikkert mer for de på brukt markedet. 
 

Big money and profit here I come :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Emile the rat skrev (På 28.1.2020 den 14.36):

https://www.multicom.no/lenovo-keyboard/cat-p/c/p9160357
Gjelder å være raske. Kjøpte sånn 5 stykk, bare for å sikre meg. Får sikkert mer for de på brukt markedet. 

Big money and profit here I come :D 

Det ville ikke vært en dårlig handel - nå er prisen steget fra 12 320 Kr. til 16 923 Kr. :wee:

5 stk. ville vært 23 000 raske i ren profitt.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (8 minutter siden):

Spørsmålet er vel om noen faktisk kjøper det, eller om det bare er ren inflasjon.

Heller om noen er så gale at dem i det hele tatt vurderer å betale nesten 17 000 Kr. for et tastatur.

Jeg kunne designe mitt eget, personlige tastatur fra USA med aluminiumsramme, Norske taster (ikke Nordiske), egen-designede tastehetter hvis ønskelig, forskjellige farger på tastehettene, selv-valgte tastetyper (MX Blue, Brown etc.), baklys etter ønske - the whole lot - for ca. 3000 Kr. med frakt.

Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (2 minutter siden):

Heller om noen er så gale at dem i det hele tatt vurderer å betale nesten 17 000 Kr. for et tastatur.

Jeg kunne designe mitt eget, personlige tastatur fra USA med aluminiumsramme, Norske taster (ikke Nordiske), egen-designede tastehetter hvis ønskelig, forskjellige farger på tastehettene, selv-valgte tastetyper (MX Blue, Brown etc.), baklys etter ønske - the whole lot - for ca. 3000 Kr. med frakt.

Sant nok.

Utrolig hva folk vi kjøpe bare det ser bra ut. 

Men dette er jo et billig møkkatastatur, fra lenovo som stort sett produserer billig low-end produkter. 

Satser Faith in humanity på at ingen har kjøpt dette skvipet til denne prisen :) Men kan ta feil, vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...