Gå til innhold

Polestar 2 - interiørvalg utilgjengelig


Henrik.H

Anbefalte innlegg

Jeg har fått vite at det interiøret som ofte er vist på reklamefilmer, samt amatørvideoer fra diverse show-room IKKE per dags dato er en valgmulighet.

Jeg personlig hadde foretrukket dette valget over det som er tilgjengelig på nettsiden deres i dag.

Legger ved et par bilder.

Hva tenker dere andre?

polestar2_interiour.png

polestar2_interiour_2.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har snakket litt med dem på chat, og det virker som om mye kommer fremover mot bestilling og levering, og at de på supporten egentlig ikke vet noe særlig. Det kan virke som om alt blir mulig etter hvert, at det kommer mye mer konfigurasjonsmuligheter når du skal legge inn den formelle bestillingen litt etter nyttår.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Pop skrev (På 26.11.2019 den 13.58):

Har snakket litt med dem på chat, og det virker som om mye kommer fremover mot bestilling og levering, og at de på supporten egentlig ikke vet noe særlig. Det kan virke som om alt blir mulig etter hvert, at det kommer mye mer konfigurasjonsmuligheter når du skal legge inn den formelle bestillingen litt etter nyttår.

Var innom Polestar Space i Oslo i dag og forhørte meg litt. Bildene jeg postet over viser den første «prototypen» som hadde karbonfiber-interiør (samme som Polestar 1), men dette viste seg å bli for dyrt.

Veldig synd, da jeg syntes treverk-imitasjonene som nå er eneste valg ser gubbete og gammeldags ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...