Gå til innhold

Ebay batterier med god kvalitet?


aandre-j

Anbefalte innlegg

Hei, nå blir batteriet mitt merkbart dårligere for hver uke som går. Vil jo bruke minst mulig penger og da er jo ebay ett alternativ. Men, har jo lest om originale batterier som tar fyr og tenker da hvordan kvaliteten er på disse billig batteriene. Noen som vet om HSABAT er ett trygt valg? Ser noen batterier dem har er 1000mAh mer enn mitt originale men dette er kanskje bare oppspinn? Telefonen er forresten en Cat s60 fra 2016. Takk for innspill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteriteknologi har stått på stedet hvil i mange år. Velg et batteri med samme kapasitet som ditt originale er min anbefaling. Hvem som er mest seriøse på Ebay er alltid en utfordring å finne ut av, så det er egentlig bare å trykke kjøp å håpe på det beste. Har du forsøkt å kontakte produsent direkte for å høre om de selger originale batterier?

Lenke til kommentar

Ikke kjøp 18650 batteri på ebay 99% sikkert det blir stoppet i tollen, du mottar aldri noe. får aldri noe svar. Hvis du har gjort det kontakt paypal og be om pengene igjen.

Problemet meste blir sendt med fly, dermed er batteri særlig Liteon ekstem brannfarlig i større mengde.

Slike batterier som finnes på aliexpress\ebay er størst sansynlig falske, du ka ikke stole på kapasiteten eller legden. Så du blir nok lurt. Hvis de varer lengere den første gangen er det kun fordi de fjerner sperren produsenten har satt for optimal holdbarhet. Men sansynligheten er stor levetiden er kort ofte noen måneder før du må ha nytt batteri.

Så kommer vi til når det først slutter å virke eller gir dramatiske degraderinger, selger mener vel sikkert du kan få 10% prisavslag, og du må krange deg til å få pengene igjen eller dekke returfrakt selv. Så du får vurdere. Generielt vanlig praksis på aliexpress eller ebay.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...