Gå til innhold

ANMELDELSE: Star Wars Jedi: Fallen Order


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en anmelder, ikke anmeldelse, jeg ikke forstår.

Det virker som om alle souls-like spillene går til ham?

Men han er lei av dem?

Siste var code vein anmeldelsen, hvor han rett og slett hadde gått glipp av halve spillet.

Jeg tror man burde rotere litt, slik at man ikke blir utslitt av en sjanger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er også enig ! :) Fallen Order er et friskt pust for tiden, det er godt kunne nyte en Star Wars historie som enspiller. Hadde håp om mer "customisation" ala som i KOTOR hvor man kunne gjøre så mange forandringer … Åsså er klær og farger i spillet temmelig blass ! Men spillet i seg selv er faktisk en ren nytelse og må si er klarte ikke legge det fra meg før jeg hadde rundet det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Avean skrev (28 minutter siden):

6/10 .... anmeldelser er subjektivt men dette spillet er virkelig 9/10. Beste star wars spillet gjennom tidene med masse av innhold. Elsker hver eneste kamp jeg går inn i.

Kom ikke som en bombe at Gamer(Vi-liker-å-skille-oss-ut).no gir spillet 6/10 og havner nå helt på bunn av alle anmeldelsene av spillet på metacritic,  når nesten alle andre gir det skamgode karakterer og roser det i skyene så håper de fleste tar denne anmeldelsen med en bøtte salt.   IGN ga det 9/10 fks. Sjekk metacritic. 
Men det viktigste er at vi koser oss med spillet. Syns det er veldig underholdene.  Men synd på de som leser anmmeldelsen her og ikke kjøper det for de ser seg blind på denne karakteren. 
 

Endret av Guybrush 3pwood
leif skrive
  • Liker 4
Lenke til kommentar
25 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Kom ikke som en bombe at Gamer(Vi-liker-å-skille-oss-ut).no gir spillet 6/10 og havner nå helt på bunn av alle anmeldelsene av spillet på metacritic,  når nesten alle andre gir det skamgode karakterer og roser det i skyene så håper de fleste tar denne anmeldelsen med en bøtte salt.   IGN ga det 9/10 fks. Sjekk metacritic. 
Men det viktigste er at vi koser oss med spillet. Syns det er veldig underholdene.  Men synd på de som leser anmmeldelsen her og ikke kjøper det for de ser seg blind på denne karakteren. 
 

Kanskje det er IGN du bør ta med en bøtte salt? Å stole på dem er det dummeste man kan gjøre.

Endret av Stormwolf
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Dette spillet er et 6/10 eller 7/10-spill. Det har et ok, men litt klønete kampsystem, og som vi har sett mange ganger før. Dessuten er historien og karakterene noe av det mest forglemmelige jeg noensinne har sett i et spill.

Jedi Knight-spillene var ikke akkurat noen høydare der de heller, men de var bedre enn det skvipet vi får servert i dette spillet.

Og til de som klager på anmelder og mener at spillet er 9/10, så er det jo tydelig at dere er her kun for å "heie" på spillene deres. Hvis dere digger dette spillet, kan dere trygt kjøpe alle fremtidige AAA-spill uten å måtte gå til Gamer for å ffå en bekreftelse på at deres spill er "best".

De som er opptatt av kvaliteten på spill derimot, trenger denne typen anmeldelser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
radiohodet skrev (4 minutter siden):

Bra anmeldelse. Dette spillet er et 6/10 eller 7/10-spill. Det har et ok, men litt klønete kampsystem, og som vi har sett mange ganger før. Dessuten er historien og karakterene noe av det mest forglemmelige jeg noensinne har sett i et spill.

Jedi Knight-spillene var ikke akkurat noen høydare der de heller, men de var bedre enn det skvipet vi får servert i dette spillet.

Og til de som klager på anmelder og mener at spillet er 9/10, så er det jo tydelig at dere er her kun for å "heie" på spillene deres. Hvis dere digger dette spillet, kan dere trygt kjøpe alle fremtidige AAA-spill uten å måtte gå til Gamer for å ffå en bekreftelse på at deres spill er "best".

De som er opptatt av kvaliteten på spill derimot, trenger denne typen anmeldelser.

Blir ikke det akkurat det samme?

Du mener spillet er dårligere, så derfor skal ikke folk få like det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker spillet, men kan helt klart se noen syns 6 er passende. Det er jo ganske generisk og jeg savner litt mer dybde i Star wars historien, de kunne spart seg for uncharted type platforming. Og som nevnt er grafikken veldig mixed, up close ser det veldig bra ut, men områdene rundt ser tidvis ikke bra ut.

Og som i alle 3rd person mele spill dør man ca. 30% av tiden til fucka kamra vinkler. Så ja selv om jeg syns det er 7.5 kan jeg se noen gi det 6. 

Men spillet burde få 2 ekstra poeng bare pga. ingen loot bokser og mikrotransaksjoner.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden):

Stoler 100 ganger mer på IGN som er en anerkjent spillside enn lille Gamer.no
Men de andre store gir det også gode kritikker, ikke bare IGN

 

Hvorfor skal du stole mer på "Dan" som anmelder på ign, enn en hvilken som helst annen person med sine egne meninger?

Men det er morsomt å se at du tenner på alle plugger når gamer gir noe annet enn du føler det fortjener, mens resten av oss er "surmaga" i samme setting. Classy.

Endret av Paulex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Alle har sin mening. Hadde ikke alle meninger kommer til så ville vi jo ikke hatt en fri presse. Vi skal være glade for at Gamer her faktisk sier deres mening framfor å prøve å godtgjøre fansen. 

Det er dessverre ikke slik at spillpressen ikke har sine svin på skogen, mtp. hvordan enkelte av spillselskapene presser på for å få gode anmeldelser. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Copy paste fra post jeg skrev i natt som egentlig hørte til her og ikke der jeg postet det! 

Spillet får en sterk 8er av meg. Eneste jeg ikke likte var at all "loot" var kjedelige skins. føltes ikke veldig rewarding å løse puzzles eller dra tilbake steder for å utforske alt.

men masse masse positivt. Kjempe ålreit Star Wars story imo, bra voice acting, bra grafikk (PC), bra musikk, gode planeter og varierte steder selv om man selvsagt gjør mye av det samme. Veldig ålreit pacing i spillet, går aldri for lenge uten at du får noe nytt. Combat er utfordrerne men givende, en del kule mini bosser og bosser. Tipp topp, tar gjerne mer! 

Håper EA ser med dette som alle andre respawn spill at det kan gjøres annerledes og bedre enn de viser med nesten alle andre franchiser de har. 

Lenke til kommentar
Paulex skrev (32 minutter siden):

 

Hvorfor skal du stole mer på "Dan" som anmelder på ign, enn en hvilken som helst annen person med sine egne meninger?

Men det er morsomt å se at du tenner på alle plugger når gamer gir noe annet enn du føler det fortjener, mens resten av oss er "surmaga" i samme setting. Classy.

Skjønner at du er en av de surmaga... Ja jeg stoler mer på IGN som er en seriøs side med et hovedkverter på størrelse ca 4X Oslo plasa. Og som er veldig store i fks USA. 
Tener på alle  plugger? Jeg har har hvilepuls... Husk at du leser innlegget mitt med din sintestemme. Ergo det er du som er hissig, ikke jeg. 
Jeg er helt rolig som alltid, Om dette spillet hadde fått 1 av gamer så hadde jeg fortsakt selvsagt likt det. Men statistikk lyver ikke... Derfor jeg ikke "tror" på denne karakteren

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...