Gå til innhold

Teslas nye pickup: Opp til 805 kilometer rekkevidde, 0-100 km/t på 3 sekunder og er skuddsikker


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nimrad skrev (29 minutter siden):

Ganske svær bil. Her sammenlignet med Model 3 og Model X. Aldri i livet om den ville passet i garasjen min.

 

*bilder*

Dæven, er den virkelig stor? Når man ser Model Xer på norske parkeringsplasser, er den så bred at den nesten går strek til strek på hver side. Denne her vil aldri passe inn i norske parkeringshus eller trange parkeringsplasser i byene ?

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for pre order av cybertruck. Jeg satser på at dette designet er mest tull og tøys og at produksjonsmodellen vil ha et spiselig design. Om jeg skulle klare bli vant til utseendet så kan den brukes også som feriebil for lange europaturer med stor vogn bak. Om jeg ikke klarer å svelge utseendet så kan alltids la være å fullføre kjøpet. Eller jeg kan "hugge den", og pelle ut batteripakkene og lage all mulig moro samt videreselge celler, drivlinje og resten av cybertrucken. Eller kanskje kan den brukes som donor til å bygge om en verdig ICE bil til elektrisk? Korrekt bygd og med en TÜV godkjenning får man nok norske skilter på prosjektet. Og med mindre prisene på celler faller dramatisk så kan jeg selge celler jeg ikke får brukt selv og komme i mål med prosjektet til en levlig pris tross en reise til Tyskland for godkjenning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bojangles skrev (1 time siden):

Jeg satser på at dette designet er mest tull og tøys og at produksjonsmodellen vil ha et spiselig design.

Det er et helt elendig «bet». Hvis du ikke synes designet er spiselig er det bare å kansellere og heller få renter på pengene. Det blir nesten garantert ingen særlig merkbar forandring i design, så her taper du bare penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Quakecry said:

Tviler på at du bare kan kjøre i 80 km/t med den. Helt utrolig latterlig regel om det blir slik.

Det er vel mer latterlig å begrense totalvekten i en slik grad at man knapt nok kan ha med seg bagasje om bilen er full av folk.. Det er max 80km/t som gjelder for kjøretøy over 3,5 tonn i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Snylter skrev (2 minutter siden):

Det er vel mer latterlig å begrense totalvekten i en slik grad at man knapt nok kan ha med seg bagasje om bilen er full av folk.. Det er max 80km/t som gjelder for kjøretøy over 3,5 tonn i Norge.

Antatt totalvekt på 2,7 tonn gir nyttelast på 800kg. Det holder nok for svært mange. Selv med 6 personer á 75kg i bilen kan man laste 350kg på planet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...