Gå til innhold

Snike seg inn på landstreffet 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tobcall skrev (3 timer siden):

Hva vil være straffen for og bli tatt av vaktene eller politiet inne på festivalen? 

Straffen for å bli tatt med falsk legitimasjon vil være adskillig høyere enn å bare snike seg inn, så det er ikke å anbefale.

Når det gjelder å kun snike seg inn, så var det noen arrangementer som praktiserte snikegebyr på 2 500 kr for flere år siden, men jeg har ikke funnet kilder på om Landstreff Fredriksten gjør dette neste år. Hvis du sniker deg inn, for eksempel ved å krype gjennom et hull i gjerdet, og blir tatt, blir du mest sannsynlig kastet ut og får eventuell et slikt snikegebyr.

Jeg kan ikke svare på det juridiske rundt slike snikegebyr, men det kan kanskje vår kjære @krikkert?

Lenke til kommentar
Runar skrev (6 minutter siden):

Straffen for å bli tatt med falsk legitimasjon vil være adskillig høyere enn å bare snike seg inn, så det er ikke å anbefale.

Når det gjelder å kun snike seg inn, så var det noen arrangementer som praktiserte snikegebyr på 2 500 kr for flere år siden, men jeg har ikke funnet kilder på om Landstreff Fredriksten gjør dette neste år. Hvis du sniker deg inn, for eksempel ved å krype gjennom et hull i gjerdet, og blir tatt, blir du mest sannsynlig kastet ut og får eventuell et slikt snikegebyr.

Jeg kan ikke svare på det juridiske rundt slike snikegebyr, men det kan kanskje vår kjære @krikkert?

Tusen takk for svar, tror jeg heller holder meg unna isteden for og bli tatt å betale den gebyren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...