Gå til innhold

Star Wars Jedi: Fallen Order-feil kan tvinge spillere til å begynne forfra igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Fantastisk spill. Og en finger til de få surmaga grinebitere her inne som slaktet dette spillet med tankekraft før det kom og som også pratet om microtransakjsoner. Dere vet hvem dere er...

Det var helt berettiget å være ekstremt skeptisk med tanke på hva EA har holdt på med de siste 6+åra.

Men du gjør det jo bare verre med å kalle de sur mugga grinebitere, da gir du dem null interesse til å innrømme at de ble positiv overasket.

Og med tanke på dine kommentarer på mange spill, skal du være forsiktig med hvem du kaller surmugga.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

@Gunfreak

Hvordan er det berettiget når dette spillet ikke ble utviklet av EA?

Spillet ble laget av Respawn Entertainment, som i tur ble starta av noen av folka bak Infinity Ward/Call of Duty-serien.

Det er absolutt riktig og bra å være skeptisk til spill utviklet av EA.

Men SWJ:FO er ikke et slikt spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Feenyx said:

@Gunfreak

Hvordan er det berettiget når dette spillet ikke ble utviklet av EA?

Spillet ble laget av Respawn Entertainment, som i tur ble starta av noen av folka bak Infinity Ward/Call of Duty-serien.

Det er absolutt riktig og bra å være skeptisk til spill utviklet av EA.

Men SWJ:FO er ikke et slikt spill.

Nesten ingen spiller er "utviklet" av EA. men EA styrer så klart, Bioware lagde Anthem, hvordan gikk det?

Så jo det er helt berettiget å være ekstremt skeptisk til alle spill som har noe som helst med EA å gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Feenyx skrev (34 minutter siden):

@Gunfreak

Hvordan er det berettiget når dette spillet ikke ble utviklet av EA?

Spillet ble laget av Respawn Entertainment, som i tur ble starta av noen av folka bak Infinity Ward/Call of Duty-serien.

Det er absolutt riktig og bra å være skeptisk til spill utviklet av EA.

Men SWJ:FO er ikke et slikt spill.

Respawn er eid av EA dog. De fleste store EA-spill utvikles av EA-eide studioer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk vanvittig skuffa over spillet.

Omgivelsene er Star Wars, og storyen.

Men spillet er Tomb Raider med et romskip og en lightsaber.

Spillet er helt blankt på force powers. Istedet for det ikoniske force jumps, har vi double jump som er copy & paste ability fra andre spill.

Wall running, puzzle tombs, nærmest alt du finner i et Tomb Raider spill er her, minus cool loot.

Ble så skuffet, det kunne vært så mye mere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
12 minutes ago, WARKRAZZ said:

Jeg er faktisk vanvittig skuffa over spillet.

Omgivelsene er Star Wars, og storyen.

Men spillet er Tomb Raider med et romskip og en lightsaber.

Spillet er helt blankt på force powers. Istedet for det ikoniske force jumps, har vi double jump som er copy & paste ability fra andre spill.

Wall running, puzzle tombs, nærmest alt du finner i et Tomb Raider spill er her, minus cool loot.

Ble så skuffet, det kunne vært så mye mere.

Nei det er først og fremst en Souls clone, brett og combat er helt klart souls. Så har de slengt på Castlevania  konsepter. og til slutt platforming og slikt fra Uncharted(som de nye tomb raider spillene har kopiert) 

Men ja det kunne hvert mer star wars historie, det er veldig lite expanded universe lore her. 

Lenke til kommentar

Det første jeg gjør i spillet omtrent er å dra til Dathomir og hente dobbelt lightsabel'en så tilbake til skipet å fortsette historien som vanelig, har spill igjennom spillet 2 ganger nå og eneste som ikke virker bra hos meg er att musa ikke virker ordentlig inne i settings osv det er helt håpløst må restarte windows for at det skal virke, har prøvd en annen mus men samme problemet ikke hvet jeg hva det skyldes, musa virker perfekt i 100% av mine andre spill!

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (2 timer siden):

Det var helt berettiget å være ekstremt skeptisk med tanke på hva EA har holdt på med de siste 6+åra.

Men du gjør det jo bare verre med å kalle de sur mugga grinebitere, da gir du dem null interesse til å innrømme at de ble positiv overasket.

Og med tanke på dine kommentarer på mange spill, skal du være forsiktig med hvem du kaller surmugga.

Jøss, følte deg truffet :D
Men surmaga, ikke surmugga(som ikke er et ord)
I motsetning til mange så kan jeg inrømme når jeg tar feil. Har kjøpt mange spill etter å vært eplekjekk for å så og blitt positivt overrasket. Og har også gjort det samme den andre veien. RDR2 er et av eksemplene, Det likte jeg sinnsykt godt de første timene, men det var jo bare et ræva spill som jeg fort ble lei etter en stund. Cowboysimulator..  
 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Jøss, følte deg truffet :D
Men surmaga, ikke surmugga(som ikke er et ord)
I motsetning til mange så kan jeg inrømme når jeg tar feil. Har kjøpt mange spill etter å vært eplekjekk for å så og blitt positivt overrasket. Og har også gjort det samme den andre veien. RDR2 er et av eksemplene, Det likte jeg sinnsykt godt de første timene, men det var jo bare et ræva spill som jeg fort ble lei etter en stund. Cowboysimulator..  
 

Nei jeg var ikke truffet, jeg tror ikke jeg har kommentert noe særlig på om dette spillet, da jeg ikke hadde noen forhåpninger til spillet, jeg har ikke fulgt med heller på denne saken. før noen dager før spillet kom og folk snakket om at de virker bra. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...