Gå til innhold

– Modern Warfare får battle royale-modus med 200 spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig jeg er alene om dette men jeg er generelt sett ganske lei av både battlefield og battle royale. Jeg har spilt en del COD MW men jeg ønsket meg egentlig ikke ground war moden i spillet, som gjør det som er mulig for å få alt til å føles battlefield. Jeg ønsker meg heller ikke BR mode til enda et spill, selv om det kan være en egen tvist. Jeg føler jeg har spilt endeløse bølger med BR spill de siste årene, og nå føles alt likt til slutt.

Er det ikke mulig å finne på noe nytt og spennende i FPS sjangeren lengre? Er jeg kanskje bare lei FPS generelt? Hvem vet, tiden har hvertfall gått til spill i andre sjangere.

Lenke til kommentar
Jext skrev (13 timer siden):

Det er mulig jeg er alene om dette men jeg er generelt sett ganske lei av både battlefield og battle royale. Jeg har spilt en del COD MW men jeg ønsket meg egentlig ikke ground war moden i spillet, som gjør det som er mulig for å få alt til å føles battlefield. Jeg ønsker meg heller ikke BR mode til enda et spill, selv om det kan være en egen tvist. Jeg føler jeg har spilt endeløse bølger med BR spill de siste årene, og nå føles alt likt til slutt.

Er det ikke mulig å finne på noe nytt og spennende i FPS sjangeren lengre? Er jeg kanskje bare lei FPS generelt? Hvem vet, tiden har hvertfall gått til spill i andre sjangere.

Ground War biten er dessverre en skikkelig dårlig kopi og en skygge av Battlefield. Det moduset funker ikke rett og slett. Det legges ikke opp til samarbeid over hodet og det ender opp med en svett sniper/camping orgie fullt med killstreaks piss. Jeg syns i grunn hele Modern Warfare var en solid nedtur. Ikke mye positivt å trekke ut av online opplevelsen så langt og spillet er foreløpig lagt på is.

 

 Aldri vært hypp på BR-bølgen selv, men det jeg har hatt det mest morro med er faktisk Firestorm i BFV, som DICE tok livet av selvsagt. Det var synd, for potensialet der var veldig bra med ett utrolig godt kart som utgangspunkt. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ground war er forferdelig... Fult av wall hackers og aimbots ettersom man MÅ ha cross play.

Bruker man ghost, den perken som gjør deg usynlig for killstreaks, silencer på alt av våpen og dead silence så vet er akkurat hvor du er til en hver tid.

Hjelper lite at man også fort kan ende opp med å spille med folk med mus og tastatur istedenfor kontroller slik det egentlig er lagt opp til også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...