Gå til innhold

2 stk playstation, 1 bruker?


KeyanZa

Anbefalte innlegg

Hey

 

Spørsmål. jeg har nå 2 tv i forskjellige rom, skal kjøpe en playstation pro tenkte jeg på for å ha i det ( nye ) rommet.

Har jeg da tilgang på samme bruker på de maskinene? altså hvis jeg spiller på den ene og saver en game, kan jeg da logge inn på den andre playstation og fortsette på den gamen der?   Installere samme spillene på begge konsollene.

 

Spille fifa på ene playstation, har jeg da tilgang på laget mitt på begge konsollene? 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ha samme bruker på to maskiner, men det er litt plunder med å lagre og forsikre seg at spilldata blir lastet opp og dette blir lastet ned igjen på den andre maskinen. Jeg har to og det fungerer hvis man følger visse steg, men jeg glemmer ofte dette og ender dermed mest opp med å spille forskjellige spille på mine to PS4 Pro.

Endret av Thunderhead
Lenke til kommentar
Sitat
Sitat

Fordi PS plus er så utrolig tåpelig

 

 

Du blander ikke ps pluss og ps now? når man handler ps+ må man være lur, dette er dyrt på psstore. men på prisjakt er det ganske overkommmelig om man setter opp prisvarsel. jeg har kost meg mye med de gratise spillene :)

https://www.prisjakt.no/product.php?pu=1845368

 

google "2 playstations 1 account"    "playstation plus family sharing"  osv så er det en del info og videoer

Lenke til kommentar
KeyanZa skrev (19 timer siden):

Hey

 

Spørsmål. jeg har nå 2 tv i forskjellige rom, skal kjøpe en playstation pro tenkte jeg på for å ha i det ( nye ) rommet.

Har jeg da tilgang på samme bruker på de maskinene? altså hvis jeg spiller på den ene og saver en game, kan jeg da logge inn på den andre playstation og fortsette på den gamen der?   Installere samme spillene på begge konsollene.

 

Spille fifa på ene playstation, har jeg da tilgang på laget mitt på begge konsollene? 

 

 

Den konsollen som er satt som hjemmekonsollen vil automatisk laste opp savegame. Men ikke ned. Den andre konsollen må du selv manuelt laste opp savegames også. Jeg bruker kun onlineløsningen for dette og det fungerer fint. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...