Gå til innhold

Enkelste studie å bestå


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg mangler 1 ekstrapoeng for å komme inn dit jeg vil høsten 2020. Derfor har jeg bestemt meg for å ta 30 studiepoeng, slik at jeg får dette ekstrapoenget.

 

Har bestemt meg for å ta et par enkeltemner på 10 eller 15 studiepoeng, slik at jeg får 30 studiepoeng til sammen.

 

Jeg skal ta opp et par fag fra videregående ved siden av, så jeg prøver å finne enkeltemner som jeg kan ta uten å møte opp i forelesninger og lese for mye i boken.

 

Noen som har tips til enkeltemner uten obligatoriske innleveringer eller forelesninger, og som er enkle å bestå? ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes små emner som gir nokre få studiepoeng. Meiner at du kan få to eller tre studiepoeng for å skrive feks ein vitenskapeleg artikkel med kriteriet bestått/ikkje-bestått. 

Dei fleste høgskular og universitet har slike småemner nettopp for slike situasjonar der studenten manglar eit eller to studiepoeng. Dette er ein vanleg situasjon å ende opp i dersom ein byttar studieplasd. Enkelte stadar delar ein faga opp i bolkar som kan delast på 5,og andre stadar i bolkar som kan delast på 3. Dette gjer at ein lett kan ende opp med nokre få poeng for mange eller for lite. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...