Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sitatet er : it's not nepotism, it's favoritism. eller kanskje: that's not nepotism, that's favoritism.

ser for meg at det er en dame/jente som sier det. men kan ikke være helt sikker..

som sagt vet ikke om det er fra en film. kan være fra en serie eller en youtube video.

 

Jeg er ganske sikker på at Dr. Chi Park i House har sagt noe slik.

Lenke til kommentar

Den filmen her er gammel, det jeg husker er en ødelagt verden total katastrof, å det er noen små vesnener i metal eller noe i den dur noe som er under baken som dreper de mennskener som er ute, er en bunker det som det som det vesnet i metal under jorden ikke kommer inn i på grunn er noe med metal er noe i den dur,  slutten så slåss hovedpersonen om liten raket som som han eller ho kan bruke hjemme.

Lenke til kommentar

Den filmen her er gammel, det jeg husker er en ødelagt verden total katastrof, å det er noen små vesnener i metal eller noe i den dur noe som er under baken som dreper de mennskener som er ute, er en bunker det som det som det vesnet i metal under jorden ikke kommer inn i på grunn er noe med metal er noe i den dur,  slutten så slåss hovedpersonen om liten raket som som han eller ho kan bruke hjemme.

 

Screamers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Den filmen her er gammel, det jeg husker er en ødelagt verden total katastrof, å det er noen små vesnener i metal eller noe i den dur noe som er under baken som dreper de mennskener som er ute, er en bunker det som det som det vesnet i metal under jorden ikke kommer inn i på grunn er noe med metal er noe i den dur,  slutten så slåss hovedpersonen om liten raket som som han eller ho kan bruke hjemme.

 

Screamers.

 

Er det denne? Screamers  Ser interessang ut. (Var flere filmer med det navnet)

Fant filmen her til 99.kr,  kjøpte den i går, gleder meg å se den igjen, er lenge siden jegså den  filmen nå sikkert 20 år siden. :)

Lenke til kommentar

Når jeg var liten lånte vi en VHS på biblioteket, mener den er fra 1999.

 

Den handlet om årsskiftet 1999 til år 2000. Det handlet om noen ungdommer og et mysterie i forbindelse årtusenskiftet. Husker de var ved noen sluser ett eller annet sted i Norge, og at det var fyrverkeri på slutten.

 

Noen som vet hvilken film dette er?

Lenke til kommentar

 

sitatet er : it's not nepotism, it's favoritism. eller kanskje: that's not nepotism, that's favoritism.

ser for meg at det er en dame/jente som sier det. men kan ikke være helt sikker..

som sagt vet ikke om det er fra en film. kan være fra en serie eller en youtube video.

 

Jeg er ganske sikker på at Dr. Chi Park i House har sagt noe slik.

 

kan godt hende. men er ikke der jeg har det fra dessverre.. men takk allikevel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, god morgen folket.

 

Jeg har sittet og grublet over en film jeg så av og til på TV3 i min tidligere barndom og tror jeg så den mellom 2002-2007 sikkert. Den handlet om en jente som var fotograf (?) tror jeg som var i Afrika-området der nesehorn ble drept av krypskyttere. Jeg husker ikke så mye mer enn det, men det handlet og var store deler med scener av krypskyttere og nesehorn. Noen som vet? :D

 

Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Hei, god morgen folket.

 

Jeg har sittet og grublet over en film jeg så av og til på TV3 i min tidligere barndom og tror jeg så den mellom 2002-2007 sikkert. Den handlet om en jente som var fotograf (?) tror jeg som var i Afrika-området der nesehorn ble drept av krypskyttere. Jeg husker ikke så mye mer enn det, men det handlet og var store deler med scener av krypskyttere og nesehorn. Noen som vet? :D

 

Tusen takk på forhånd.

Sett gjennom denne listen?

Lenke til kommentar

Har en scene fra en film som virrer i hukommelsen, men har ikke noe minne om resten av filmen.

Er en komedie, og det jeg husker er denne personen som har et alterego som superhelt, som dukker opp innimellom med kappe og maske. Hver gang han dukker opp sier han "bambambaaam".

Lite å gå etter, men håper noen har et godt svar :)

Lenke til kommentar

Har en scene fra en film som virrer i hukommelsen, men har ikke noe minne om resten av filmen.

Er en komedie, og det jeg husker er denne personen som har et alterego som superhelt, som dukker opp innimellom med kappe og maske. Hver gang han dukker opp sier han "bambambaaam".

Lite å gå etter, men håper noen har et godt svar :)

 

Første som slo meg var Captain Chaos frå filmen Cannonball run.

 

Link 

Lenke til kommentar

 

Har en scene fra en film som virrer i hukommelsen, men har ikke noe minne om resten av filmen.

Er en komedie, og det jeg husker er denne personen som har et alterego som superhelt, som dukker opp innimellom med kappe og maske. Hver gang han dukker opp sier han "bambambaaam".

Lite å gå etter, men håper noen har et godt svar :)

 

Første som slo meg var Captain Chaos frå filmen Cannonball run.

 

Link 

 

Jaa, den var det selvfølgelig! Takker :D

Alt mulig rart som plutselig faller inn i minnet :p

Lenke til kommentar

 

Hei, god morgen folket.

 

Jeg har sittet og grublet over en film jeg så av og til på TV3 i min tidligere barndom og tror jeg så den mellom 2002-2007 sikkert. Den handlet om en jente som var fotograf (?) tror jeg som var i Afrika-området der nesehorn ble drept av krypskyttere. Jeg husker ikke så mye mer enn det, men det handlet og var store deler med scener av krypskyttere og nesehorn. Noen som vet? :D

 

Tusen takk på forhånd.

Sett gjennom denne listen?

 

Ja, fant ingenting der. Fortsatt ingen som vet? Hmm

Lenke til kommentar

Hei, god morgen folket.

 

Jeg har sittet og grublet over en film jeg så av og til på TV3 i min tidligere barndom og tror jeg så den mellom 2002-2007 sikkert. Den handlet om en jente som var fotograf (?) tror jeg som var i Afrika-området der nesehorn ble drept av krypskyttere. Jeg husker ikke så mye mer enn det, men det handlet og var store deler med scener av krypskyttere og nesehorn. Noen som vet? :D

 

Tusen takk på forhånd.

http://www.imdb.com/title/tt0106868/?ref_=nv_sr_1    

Den her er vel med elefanter, men.

Lenke til kommentar

Film om noen kvinner som lokket menn hjem, og holdt hvertfall en fanget i en peis tror jeg. Noe sånt..

Har den men husker ikke navnet. :wallbash:

Tipper det er nittitall, muligens 2000

 

Hvis du har den, står det vel på coveret?

Hvis ikke du har coveret, kan du se på begynnelsen eller slutten av filmen. Der pleier det å stå tittel.

Gjør det ikke det, så kan du søke på imdb.com på en av skuespillerene som er med (navnet på dem står også i rulleteksten), og finne tittelen på den måten.

 

skulle ingen av disse måtene føre fram, så se filmen og fortell oss litt mer av handlingen enn at noen menn er fanget i en peis tror du...

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Har den. Men siden jeg ikke husker hvem film det er, vet jeg ikke hvor den er.

 

Er ikke sikker på dette, men tror en av mennene hadde en hund, og ble lokket ved hjelp at de stjal hunden
og  fikk han til å komme til dem for å hente den. Noe sånt.
Tror det var noe hevnegreier.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter
  • Gjest klistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...