Jump to content
Sign in to follow this  
D0vendyret

[Løst] Mangler knapp for å gå tilbake til det siterte innlegget

Recommended Posts

Savner å kunne trykke på innlegg som er sitért for å komme til dette innlegget. Nå er det Nick (klikkbart for profilen) og «skrev (xx tid siden)» Man kunne altså gjort siste delen som link til aktuelle innlegg.

K.S skrev (2 minutter siden):

Savner å kunne trykke på innlegg som er sitért for å komme til dette innlegget. Nå er det Nick (klikkbart for profilen) og «skrev (xx tid siden)» Man kunne altså gjort siste delen som link til aktuelle innlegg.

Det dukker oppe en krøllpil i høyre ende av linjen:

1996484305_Skjermbilde2019-11-14kl_17_32_48.png.ea35d5ef63ab2a6dc91fe4e12deca2d4.png

Geir :)

• Like 1

Annonse
K.S skrev (1 time siden):

Finner ingen slik pil - ikke med musen over heller.

Hvilken nettleser bruker du, på hvilket operativsystem?

K.S skrev (3 minutter siden):

Opera v 66.0.3502.0, W7

Utifra bildet du postet tidligere, ser det ut til at du i tillegg mangler et par andre små ikoner. Kan du ta et skjermbilde av hele dette innlegget, mens du holder musepekeren over det?

K.S skrev (1 time siden):

Kun «Rapporter innlegg» som blir mer visuelt som er forandringen med musepeker over slik jeg kan se.

Hvor teknisk kyndig vil du si du er? Hvis jeg ber deg høyreklikke på «Rapporter innlegg» og velge «Inspiser element» eller noe i den dur, forstår du hva jeg mener?

Hvis ja, inspiser «Rapporter innlegg», og send meg skjermbilde av koden du får opp i utviklerverktøyet.

• Like 1

tom waits for alice skrev (19 timer siden):

Merkelig. Den dukker opp hos meg, i det samme innlegget. Grå med pila utenfor, svart med pila over:

843389012_Skjermbilde2019-11-14kl_19_48_07.png.9aabe325da33e5e20436d7e100c3aadf.png

Viste seg at det er Adblock Plus som fjerner den når man har valget «Blokker sporing av ikoner for sosiale medier» aktivert.

• Like 1