Gå til innhold

Reklamen i toppen av siden (splittet ut)


Anbefalte innlegg

bshagen skrev (På 12.11.2019 den 23.45):

Ikke prøvd mobilversjonen før nå, men føyer meg i rekken av de som klager på reklamen øverst - for den var rimelig kjip. Håper dere fjerner den. Jeg vil heller gladelig betale årlig for et medlemskap enn å se reklame for «Ben&Jerrys» hver gang jeg vil lese/skrive på diskusjon

Forsiktig nå. Tror du virkelig ikke noen tjener penger så lenge det er reklame? Og får de blod på tann, så koster de snart 100 kr/måneden å være medlem. Da vinker jeg farvel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Taurean skrev (1 minutt siden):

Forsiktig nå. Tror du virkelig ikke noen tjener penger så lenge det er reklame? Og får de blod på tann, så koster de snart 100 kr/måneden å være medlem. Da vinker jeg farvel.


Diskusjon.no er norges største forum. Kan aldri tenke meg at de innfører noen form for tvungen betalt medlemskap for at man skal få lov til å poste her, det er helt absurd 

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (2 timer siden):

Vi har ingen planer om tvungede betalingsløsninger. Jeg tror nok at reklamebannere kommer til å forbli noen steder, men at vi prøver å gjøre de lite forstyrrende for de som ikke vil bruke ad-block.

Dèt er positivt.

Jeg har vært inne på tanken om å lage en tråd om dette; At brukere som kommer med gode og -nyttige- poster, som virkelig hjelper noen i virkeligheten med saker og situasjoner som ellers ville kostet mye mer tid og penger, til å gi en donasjon, eller kanskje det heller blir betaling. Hvordan dette skulle ordnes er jo opp til diskusjon. Kanskje man måtte ville vært nødt til å bryte anonymiteten for å betale, noe ikke alle ville vært villige til. Å få oppgitt en adresse og sende et brev med penger dit kunne kanskje vært en løsning. Eller bare overføre til en bankkonto. Finnes sikkert anonyme og enkle løsninger jeg ikke klarer å tenke på nå.

Blant annet i den tråden jeg lagde da jeg fikk problemer med strømmen og alt det djevelske styret der, var det noen få (av flere titalls) som kom med nyttige og konstruktive råd som jeg virkelig satt pris på. Det var der tanken slo meg, hvis jeg hadde måtte vært igjennom en rettssak eller på annen måte hadde blitt krevd for masse penger, og rådene fra den tråden hadde på direkte eller indirekte måte ført til at jeg hadde spart de utgiftene eller kanskje også vunnet en rettssak, så hadde jeg gått igjennom med idéen og sørget for at de brukerne ble kompensert. Heldigvis gikk det ikke så langt, for jeg flyttet i tide.

Har også vært inne på tanken om donasjoner uansett hva, bare for moro skyld. Men jeg vet ikke, det blir sikkert misbrukt, folk som mobber og trakassérer og drar tråder ut av kontekst får sikkert bare gehør og alle som prøver å være konstruktive blir bare latterliggjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...