Gå til innhold

Reklamen i toppen av siden (splittet ut)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
23 minutter siden, bshagen skrev:

Ikke prøvd mobilversjonen før nå, men føyer meg i rekken av de som klager på reklamen øverst - for den var rimelig kjip. Håper dere fjerner den. Jeg vil heller gladelig betale årlig for et medlemskap enn å se reklame for «Ben&Jerrys» hver gang jeg vil lese/skrive på diskusjon

Jeg skjønner ikke hva som er i veien med den reklame snutten!! ? Jeg plages ikke med den. ?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
51 minutes ago, bshagen said:

Ikke prøvd mobilversjonen før nå, men føyer meg i rekken av de som klager på reklamen øverst - for den var rimelig kjip. Håper dere fjerner den. Jeg vil heller gladelig betale årlig for et medlemskap enn å se reklame for «Ben&Jerrys» hver gang jeg vil lese/skrive på diskusjon

Ben & Jerrys smaker da fortreffelig. Men, om det er Libresse bind eller annet unyttig så.. ?

Har ikke prøvd mobilversjonen. Men på PC så er også reklamen i veien på forsiden. Det finnes litt mellomrom som er overflødig slik at man ikke får sett alle forumkategoriene uten å scrolle litt. Det er jo unødvendig synes nå jeg. 1440p visning på halve skjermpanelet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
DKC skrev (1 minutt siden):

Det enorme tomme grå feltet på toppen av siden (mobil), skal det gjøres noe med? Tullete at man må scrolle for å få sett første innlegg. 

Hei! Ja, det skal gjøres noe med, og er pr. nå en plass for reklame, som ikke blir lastet hver gang.

Lenke til kommentar

Yess!!! :D Legger merke til samme. Tusen takk for at dere lytter, diskusjon.no 
Om dere ønsker å få inn bittelitt lommepenger til drift og slikt, hva med å legge en liten link nederst på siden der vi kan donere litt penger når vi vil? Via Vipps f.eks? Sikkert mange som kan gi bittelitt, og da kan det fort være at dere får inn litt slik at dere kan kutte ned  på eventuell reklame :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...