Gå til innhold

Apple TV+ og kostnader for innhold?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Apple TV 4K og fått med meg gratis Apple TV+ 

Ser ut som det fungere, helt til en skal se en film f.eks Hotel Mumbai, da skal Apple TV+ ha 129kr for filmen. Lurer da på om man skal betal for måneds abonnement og i tillegg betale for innholdet. 
Er det noe feil jeg gjør eller skal det være slik? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan leie filmer på Apple TVen din, men det har ingenting med Apple TV+ å gjøre. Apple TV+ er en ny strømmetjeneste med kun Apples egne serier. Utvalget vil nok bli bedre, men du vil (mest sannsynlig) aldri finne andre serier eller filmer der.

Du leier filmer gjennom andre apper på Apple TVen, som Apples egne apper, eller andre strømmetjenester som Netflix og HBO. Apple har en app med navn Apple TV (den vises under navnet «TV» på Apple TVen din), som samler innhold fra flere andre strømmetjenester og lar deg leie og kjøpe filmer og serier fra iTunes. Denne appen må ikke forveksles med Apple TV+. Det er denne appen du har havnet i når du blir bedt om å betale for å leie filmen.

Det er litt forvirrende når alt heter det samme, men det er altså en forskjell.

Lenke til kommentar
Valotunk skrev (57 minutter siden):

Du har jo ett år på deg til  å gjøre deg opp dine meninger om Apple TV+ før du trenger å avslutte abbonnementet. 

Ja selvfølgelig kommer jeg til å gjøre det??

 

Runar skrev (22 minutter siden):

Du kan leie filmer på Apple TVen din, men det har ingenting med Apple TV+ å gjøre. Apple TV+ er en ny strømmetjeneste med kun Apples egne serier. Utvalget vil nok bli bedre, men du vil (mest sannsynlig) aldri finne andre serier eller filmer der.

Du leier filmer gjennom andre apper på Apple TVen, som Apples egne apper, eller andre strømmetjenester som Netflix og HBO. Apple har en app med navn Apple TV (den vises under navnet «TV» på Apple TVen din), som samler innhold fra flere andre strømmetjenester og lar deg leie og kjøpe filmer og serier fra iTunes. Denne appen må ikke forveksles med Apple TV+. Det er denne appen du har havnet i når du blir bedt om å betale for å leie filmen.

Det er litt forvirrende når alt heter det samme, men det er altså en forskjell.

Ja litt uoversiktlig er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...