Gå til innhold

Problemer med varslinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Gjest endret tittelen til Problemer med varslinger

På varslingsinnstillinger har jeg huket av på "Ikke send meg varsler", det gjorde jeg i går rett etter oppdatering. Har likevel fått mail.

Under "Fulgt innhold", når jeg klikker på "Endre preferanse", så kan jeg velge "Ikke send meg noen varsler". Man yabba dabba dooooo, jeg har jo svart i hundrevis, om ikke tusenvis av tråder. Vær så snill og ikke fortell meg at jeg må slå av varsler om e-post i -ALLE- trådene jeg har svart i?? ?

Jeg fant ut hvordan jeg kunne velge alle rader nedover på én side, og dermed endre varslingsinnstillinger i alle trådene. Men jeg har 131 sider med besvarte tråder. Det vil ta en milliard år å gjøre dette med alle sidene, og jeg kommer nok ikke til å leve i særlig mange tiår til.

 

Redigert igjen: Næmmen i jøssenavn ^^ Visste ikke jeg kunne scrolle lenger nedover på varslingsinnstillinger. Der kan man jo huke av flere ting xD Treg tyr, vet du. Beklager maset, jeg regner med dette ordner det. Skriver igjen i morgen om jeg får flere e-poster.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Eddie_Peddie skrev (21 minutter siden):

Det er et lite helvete. Aldri hatt varslinger på noe på diskusjon tidligere og nå spammes jeg til helvete med dritten. Sorry språket men når en må sjekke imellom haugevis av meldinger en ikke har bedt om for å unngå å slette noe som en kanskje burde få med seg så blir en litt sur. 

Godt å lese det er flere som lider på samme viset.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...