Gå til innhold

Tyskland er avhengig av forbrenningsmotoren. Slik gjør Volkswagen arbeiderne sine til elbilentusiaster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundt 834.000 mennesker er sysselsatt i Tysklands bilindustri ifølge det tyske bilindustriforbundet VDA – mange flere sysselsettes indirekte av de over fem millioner bilene som produseres i landet årlig.

Omsetningen fra den tyske bilindustrien var i fjor på 426,2 millioner euro – tilsvarende omtrent 20 prosent av den totale omsetningen i tysk industri, ifølge Germany Trade and Invest (GTAI).

Omsetning 426,2 millioner euro. Antall mennesker som er sysselsatt er nær 1 million. Det blir ca. ca. 426 euro pr. person. Altså ikke helt riktig..

Lenke til kommentar
9 timer siden, hoj skrev:

Rundt 834.000 mennesker er sysselsatt i Tysklands bilindustri ifølge det tyske bilindustriforbundet VDA – mange flere sysselsettes indirekte av de over fem millioner bilene som produseres i landet årlig.

Omsetningen fra den tyske bilindustrien var i fjor på 426,2 millioner euro – tilsvarende omtrent 20 prosent av den totale omsetningen i tysk industri, ifølge Germany Trade and Invest (GTAI).

Omsetning 426,2 millioner euro. Antall mennesker som er sysselsatt er nær 1 million. Det blir ca. ca. 426 euro pr. person. Altså ikke helt riktig..

Hei!

Du har helt rett, her har jeg mikset millioner og milliarder. Beklager! 

Feilen er rettet. 

Tusen takk for at dere passer på oss!

 

Vennlig hilsen

Mathias Klingenberg

Journalist i TU.no

Lenke til kommentar

VW har ikkje noko val. Salet av eksosbilar internasjonalt stuper, og dreg med seg heile den tyske økonomien. Tyskland er no i teknisk resesjon med BNP-nedgang i tredje kvartal på rad, og det kjem berre av bilindustrien. Alle andre sektorar har vekst.

Salet av elbilar er derimot i kraftig vekst over heile verda. Eit skifte til elbilproduksjon er det einaste som kan redde dei tyske bilprodusentane og heile den tyske økonomien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (23 minutter siden):

Haha! Tyskerne har så sykt merkelig sans for humor. Starten av videoen er helt merkelig. 

Men stilig at Tesla bruker Tyskland for fabrikken til EU. Det trur jeg kan være redningen for fremtiden, og Tesla kan lære enormt av denne fabrikken som vil bli bygget av folk med lang, lang, lang erfaring - som garantert vil komme med forbedringer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kort om VW langsiktige bedriftskultur:

1) Lager gode og rimelige biler for folk flest

2) Tar vare på folkene som jobber i fabrikkene og tar samfunnsansvar

Det er veldig bra at VW kommer sine ansatte i møte på en så god måte. I tillegg så er de pragmatiske mht hvilken teknologi de baserer seg på (lar seg ikke binde av tradisjoner).

Om VW lykkes i sin elbilsatsing, vil det bety enormt mye for omfang og fart i elektrifiseringen av verdens bilpark! Men uansett så vil også Tesla presse på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

VW-gruppen hadde omsetningsrekord og 172 milliarder i overskudd i 2018. De har hvertfall penger nok til å satse på elbil og kanskje de blir den første bilprodusenten som gjør forretning på det. VW begir seg inn i et foreløpig lite marked som holdes oppe av flyktige subsidier så risikoen er høy. Feks. så har elbilsalget i Kina falt i tre måneder på rad og er ned 34% YoY. Flere lokale produsenter er på konkursens rand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
uname -l skrev (15 timer siden):

VW-gruppen hadde omsetningsrekord og 172 milliarder i overskudd i 2018. De har hvertfall penger nok til å satse på elbil og kanskje de blir den første bilprodusenten som gjør forretning på det. VW begir seg inn i et foreløpig lite marked som holdes oppe av flyktige subsidier så risikoen er høy. Feks. så har elbilsalget i Kina falt i tre måneder på rad og er ned 34% YoY. Flere lokale produsenter er på konkursens rand.

I fjor hadde elbilar 4,2% av den kinesiske bilmarknaden.  Til og med september i år har dei 4,4%.  Ikkje nokon kraftig oppgang, men heller ikkje nedgang.  At salet fell rett etter at Kina fjerna dei fleste fordelane for elbilar med kort rekkjevidde, er ikkje rart.  Vi såg det sjølv her i landet då regjeringa føreslo å leggje vektavgift på elbilar.  Salet av Model X var rekordhøgt på slutten av det året, og i januar og februar året etter kunne vi lese i kommentarfeltet at nordmenn ikkje lenger ville ha tunge elbilar.  Etter eit halvt års tid var salet normalisert.  Avgiftsendringa påverkar marknaden på kort sikt, men det jamnar seg ut etter kvart.

Den kinesiske elbilmarknaden har lenge vore dominert av små billigbilar med blybatteri, dårleg kvalitet og kort levetid.  Produsentane som baserte seg på å selje slikt skit nesten gratis, fordi dei fekk subsidiar av staten, slit.  Dei slit dobbelt pga nye krav til resirkulering av batteri, for skitbilar må resirkulerast ofte.  Kvalitetsprodusentane klarer seg bra.

No kjem snart Tesla for fullt i Kina med lokalt produserte bilar.  Tenkjer det får opp farten på salet att.  Det kan òg vere ein viss vente-på-Tesla-effekt.  Vi ser den same vente-på-X-effekt her i Noreg, når det totale bilsalet er lågt i fleire månadar for so å skyte i taket når det kjem ein ny elbil-modell som mange har venta på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (På 14.11.2019 den 10.53):

I fjor hadde elbilar 4,2% av den kinesiske bilmarknaden.  Til og med september i år har dei 4,4%.  Ikkje nokon kraftig oppgang, men heller ikkje nedgang.  At salet fell rett etter at Kina fjerna dei fleste fordelane for elbilar med kort rekkjevidde, er ikkje rart.  Vi såg det sjølv her i landet då regjeringa føreslo å leggje vektavgift på elbilar.  Salet av Model X var rekordhøgt på slutten av det året, og i januar og februar året etter kunne vi lese i kommentarfeltet at nordmenn ikkje lenger ville ha tunge elbilar.  Etter eit halvt års tid var salet normalisert.  Avgiftsendringa påverkar marknaden på kort sikt, men det jamnar seg ut etter kvart.

Man skal lese mye rart. Du sammenlikner et forslag om avgiftsendring med en faktisk avgiftsendring. Der hvor det skjer reelle avgiftsendringer så går salget kraftig ned. Hvor uhyre sensitivt og flyktig dette markedet er ser man av reaksjonene fra Elbilforeningen på at elbileiere må betale bittelitte grann bompenger.

 

Sturle S skrev (På 14.11.2019 den 10.53):

Den kinesiske elbilmarknaden har lenge vore dominert av små billigbilar med blybatteri, dårleg kvalitet og kort levetid.  Produsentane som baserte seg på å selje slikt skit nesten gratis, fordi dei fekk subsidiar av staten, slit.  Dei slit dobbelt pga nye krav til resirkulering av batteri, for skitbilar må resirkulerast ofte.  Kvalitetsprodusentane klarer seg bra.

Du glemmer at blybatterier har nær 100% resirkuleringsgrad mens Li-Ion-pakker er nærme null. Og det er ikke bare småprodusenter som sliter. NIO vakler på konkursens rand.

 

Sturle S skrev (På 14.11.2019 den 10.53):

No kjem snart Tesla for fullt i Kina med lokalt produserte bilar.  Tenkjer det får opp farten på salet att.  Det kan òg vere ein viss vente-på-Tesla-effekt.  Vi ser den same vente-på-X-effekt her i Noreg, når det totale bilsalet er lågt i fleire månadar for so å skyte i taket når det kjem ein ny elbil-modell som mange har venta på.

Det er ikke lett å vite hvor stor effekten blir av at Model 3 blir lokalprodusert og littegrann billigere. Effekten bør være ganske så enorm når augustsalget av Model3 i Kina  var 1500. Fabrikken skal vel produsere 150 000 i året.

Endret av uname -l
  • Liker 1
Lenke til kommentar
uname -l skrev (På 15.11.2019 den 11.40):

Man skal lese mye rart. Du sammenlikner et forslag om avgiftsendring med en faktisk avgiftsendring. Der hvor det skjer reelle avgiftsendringer så går salget kraftig ned. Hvor uhyre sensitivt og flyktig dette markedet er ser man av reaksjonene fra Elbilforeningen på at elbileiere må betale bittelitte grann bompenger.

*SUKK*

OK, Ta Danmark då.  Dei la avgifter på elbilar  frå 1. januar 2016.  Resultatet var eit enormt sal på slutten av 2015 og nesten full stans i byrjinga av 2016. Sidan har salet teke seg opp att jamt og trutt, og er no mykje betre enn i 2015.

Kvifor trur du at bilkjøparar ikkje vurderer avgiftsendringar når dei kjøper bil, anten det er framlegg eller faktiske vedtak?  All statistikk tilseier at kjøparar både vurderer framtidige avgiftsendringar og framtidige bilmodellar.  I Kina har du no ei viss Osborne-effekt med mange kjøparar son ventar på Model 3.  Dei fyrste 6000 eksemplara av kinesisk-produserte Model 3 kan truleg leverast til kundar i 2019.

uname -l skrev (På 15.11.2019 den 11.40):

Du glemmer at blybatterier har nær 100% resirkuleringsgrad mens Li-Ion-pakker er nærme null.

Kva meiner du med resirkukering her?  Batteripakkane i bilar kan vere verd mange tusen kroner på bruktmarknaden når dei er ferdige i bilen, og har ei eit veldig langt etter-liv etter at bilen er oppbrukt.  Det er sopass få Li-ionebatteri batteri tilgjengeleg for resirkulering av materiala, at det neppe er verd å byggje ein industri rundt dette før om eit par tiår.  Ikkje inneheld dei veldig skadelege miljøgifter heller, i motsetnad til blybatteri.

uname -l skrev (På 15.11.2019 den 11.40):

Og det er ikke bare småprodusenter som sliter. NIO vakler på konkursens rand.

Kva annan elbilprodusent har eg lese det same om i årevis her i kommentarfeltet, skal tru?  NIO klarer seg nok.  NIO leverte 25% fleire bilar i oktober enn i månaden før.  For elbilar med lang rekkjevidde er det verste avgiftssjokket truleg over.

uname -l skrev (På 15.11.2019 den 11.40):

Det er ikke lett å vite hvor stor effekten blir av at Model 3 blir lokalprodusert og littegrann billigere. Effekten bør være ganske så enorm når augustsalget av Model3 i Kina  var 1500. Fabrikken skal vel produsere 150 000 i året.

Prisen vert redusert med minst 20%.  Fabrikken skal produsere 250.000 bilar i året frå 2020 og kan utvidast.

Lenke til kommentar
Sturle S skrev (21 minutter siden):

*SUKK*

OK, Ta Danmark då.  Dei la avgifter på elbilar  frå 1. januar 2016.  Resultatet var eit enormt sal på slutten av 2015 og nesten full stans i byrjinga av 2016. Sidan har salet teke seg opp att jamt og trutt, og er no mykje betre enn i 2015.

Årssalget av elbiler i Danmark Siden 2015

dkEVsales.jpg

 

Sturle S skrev (23 minutter siden):

Prisen vert redusert med minst 20%.  Fabrikken skal produsere 250.000 bilar i året frå 2020 og kan utvidast.

$50 000 koster en Kina-bygget Model 3. Ikke sjans at det er et marked for 250 000.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (31 minutter siden):

Kva meiner du med resirkukering her?  Batteripakkane i bilar kan vere verd mange tusen kroner på bruktmarknaden når dei er ferdige i bilen, og har ei eit veldig langt etter-liv etter at bilen er oppbrukt.  Det er sopass få Li-ionebatteri batteri tilgjengeleg for resirkulering av materiala, at det neppe er verd å byggje ein industri rundt dette før om eit par tiår.  Ikkje inneheld dei veldig skadelege miljøgifter heller, i motsetnad til blybatteri.

Det er ingen som lager industri av dette nå, fordi de vet at om 10 år så er det ikke denne typen batterier de må resirkulere. Det er fremtidens kjemi, og batteritype. Lithium-ion batterier vi ser nå idag, vil bli utladet, og brent opp. Resultatet av dette er ikke rene nok råstoffer til at det kan bli laget til et nytt batteri. Det blir til noe annet. 

Det er også større sannsynlighet for at elbilprodusentene selv må ha full kontroll over egne batterier. Da spørs det hvor viktig restverdien til batteriene blir, når det er elbilprodusentene selv som uansett må kjøpe batteriet tilbake når det er ubrukelig til noe. 

Endret av oophus3do
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...