Gå til innhold

Sonic-filmen ble utsatt for å endre designet etter massiv kritikk – nå har vi fått en ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig vitsen med å lage en film om man driter i franchisen? Det er fint lite i traileren som får meg til å tenke Sonic. Eller for å si det på en annen måte, ville filmen i seg selv tatt skade hvis det ikke var Sonic?  Hvis det var en lilla hare, hadde det påvirket filmen på noe vis? Da tenker jeg kun filmen, ikke fortjenesten. Robotnik minner bare vagt om han i spillene, og jeg ser ingen andre fra Sonic. 

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Med den humoren, så må man vel ned til ja, en lavere alder enn de som faktisk har vokst opp med nettopp Sonic. Nå er det riktignok subjektivt, men en plass går vel grensa. Når han sier "nailed it" etter å ha sklidd over panseret der så kjente jeg at noe døde innvendig.

MEN animasjonen og designet til Sonic er riktignok markant forbedret.

Lenke til kommentar
4 timer siden, JK22 skrev:

Ja, lykke til. 70 % live-action, 30 % animasjon. Slike filmer varer ikke lenge.

Ja, vi husker jo med skrekk og gru Mary Poppins, Hokus Pokus Kosteskaft , Roger Rabitt og Last Action Hero, filmer nesten ingen har hørt om, som forsvant like raskt som de kom.

I dag har vel 9 av 10 filmer som kommer ut minst 30% animasjon, selv om det ikke alltid er like tydelig som i Sonic.

Endret av 0laf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...