Jump to content
Øystein

Tilbakemeldinger: Hva synes du?

Recommended Posts

3 hours ago, Merko. said:

Det er nok bare en tilvenningssak som alt annet. :)

Jeg tror aldri jeg kommer til å venne meg til å se avataren min i sitt nåværende format :glare:

Et annet forslag, kan vi få flyttet "Emoticons"-kategorien (altså de gamle diskusjon.no-smileyene) til toppen av emoji-listen?

(Og vær så snill, drep det der automatisk dobbelt linjeskift på Enter-tasten, drep det nå. Det er forferdelig irriterende når alle andre kanaler jeg bruker ikke oppfører seg sånn.)

Sutekh skrev (Akkurat nå):

Og vær så snill, drep det der automatisk dobbelt linjeskift på Enter-tasten, drep det nå. Det er forferdelig irriterende når alle andre kanaler jeg bruker ikke oppfører seg sånn.)

Helt absurd irriterende!

Sutekh skrev (36 minutter siden):

Jeg tror aldri jeg kommer til å venne meg til å se avataren min i sitt nåværende format

Da får du bare bytte ;)

Annonse
21 minutes ago, Merko. said:

Da får du bare bytte ;)

Jeg gidder ikke. Hvis folk synes avataren min ser teit ut, så kan de ta det opp med adminteamet.

Det gamle formatet fungerer ypperlig,  det er ikke noen stor jobb for adminteamet å fikse det (pokker heller, css-koden som trengs er postet tidligere i denne tråden) og det burde være helt unødvendig for flere hundre brukere å tilpasse seg når en person kan fikse det sentralt.

Mange brukere har avatarer de har brukt gjennom mange år, avatarer som identifiserer dem vel så mye som brukernavnet. Det å begynne å måtte gjøre om på det bare fordi det er hipt med runde profilbilder er total skivebom. 

Edited by Sutekh

Sutekh skrev (4 minutter siden):

Jeg gidder ikke. Hvis folk synes avataren min ser teit ut, så kan de ta det opp med adminteamet.

Er det noen avatarer her inne som ikke er teite?

Klykken- skrev (2 timer siden):

Mulig det er nevnt tidligere, men sortering på innlegg i kommentarfelt på TU.no og Digi.no kan ikke sorteres etter "likes". Kun iht nye og eldst. 

Og bra er det. Det oppfordrer ikke akkurat til en ryddig debatt :)

Uderzo skrev (5 minutter siden):

Og bra er det. Det oppfordrer ikke akkurat til en ryddig debatt :)

Det var jo ikke poenget og det er en helt annen diskusjon. 
Sorter etter nye, eldst og populære. Sistnevnte fungerer ikke, og derfor en feil som fortjener tilbakemelding i og med at det er et valg tenker nå jeg.

Klykken- skrev (2 minutter siden):

Sorter etter nye, eldst og populære. Sistnevnte fungerer ikke, og derfor en feil som fortjener tilbakemelding i og med at det er et valg tenker nå jeg.

Takk for tilbakemelding, vi noterer det ned. Vi skal arbeide videre med å gjøre brukeropplevelsen bedre direkte i artiklene, men det blir på litt sikt. Forumoppgraderingen forenkler i stor grad det, som er enda en grunn til at vi oppgraderte. :) 

Klykken- skrev (3 minutter siden):

Ah, da misforstod jeg. Var ikke klar over at "populære" var et valg.

Merko. skrev (5 timer siden):

Det er nok bare en tilvenningssak som alt annet. :)

Lenge siden Android kom med det og fortsatt ikke vendt meg til det. Bilder er og blir bedre firkantet, samt det er den praktiske biten i det. Bilder vil gå tilbake til orginal-format, det er bare spørsmål om tid før man tar til fornuft

Er det en vanskelig sak å bytte tilbake til firkantede avatarer? Skjønner at det ikke er prioritet, men skjønner ikke at det skulle være vanskelig?

4 minutes ago, toreae said:

Er det en vanskelig sak å bytte tilbake til firkantede avatarer? Skjønner at det ikke er prioritet, men skjønner ikke at det skulle være vanskelig?

Hvis ikke .css-filene til forumet er helt på trynet idiotisk organisert, så innebærer det å gjøre denne endringen i én fil.

D0vendyret skrev (1 time siden):

Lenge siden Android kom med det

Jepp, både Android, Google, Youtube, Twitter, Facebook osv osv bruker runde bilder, noe de har gjort i mange år. :) Det er det som er inn. Firkantet bilder går man nok ikke tilbake til, nei.

Edit: Kan dere i det hele tatt komme på noen nettsider som fortsatt kjører på med firkantede profilbilder? :) Jeg kan ikke med første tanke.

Edited by Merko.

7 minutes ago, bshagen said:

Hva om mange liker de runde avatarene da?

Så kreves det ikke så veldig mye kompetanse å lage en .png av et rundt profilbilde på en firkantet, transparent bakgrunn.

Merko. skrev (10 minutter siden):

Det er det som er inn. Firkantet bilder går man nok ikke tilbake til, nei.

Noe som er inn er noe som er ute i neste øyeblikk - det er slik det er med det. 
Skal vi vedde ?

D0vendyret skrev (1 minutt siden):

Noe som er inn er noe som er ute i neste øyeblikk - det er slik det er med det. 
Skal vi vedde ?

Hvor lang tid trenger du? :)