Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rensing av EGR-ventil


Luakon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

egr og innsug vil som regel kokse seg til, å rense begge deler skader som regel aldri og er bare godt for motor!
Alt etter hvilke innsug du har, så funker varmt vann fra høytrykkspyler og dieselbad over natta.

 

 

Beste er jo såklart å få kodet bort hele egren, da den soter igjen motor. Men husk å fjern innmat i dpf viss du koder vekk egr, da dpf vil gå fortere tett.

Lenke til kommentar

Ja, vurderte det, men hvis jeg fjerner innmaten på pdf for jeg ikke eu-godkjent bilen om 2 år videre. Bilen vil også være mye sterke når innmaten på pdf blir fjernet og egr deleting. Motor vil gå bedre, men kanskje jeg bytter egr og slangen, eller bare sletter EGR-ventil.

Ulempen vil være hvis jeg fjerner EGR vil motor bruke lenger tid på å varme seg.

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...