Gå til innhold

Bilde i søknader via nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag er dei fleste som jobbar med rekruttering einige i at å legge med bilde i søknaden er viktig. Ikkje fordi dette er ei bra utvikling, men fordi mange arbeidsgivere søker opp arbeidssøkarane og finner bilde av deg uansett, og då er det i din interesse å bestemme kva bilde som skal være ditt fyrsteinntrykk. 

Det er betre å legge ved eit fint profilbilde enn at arbeidsgiver søker opp eit gamalt festbilde eller liknande frå sosiale media. 

Med mindre du lastar opp eit fyllebilde så vil det ikkje skade søknaden å legge ved eit bilde, trynefaktoren må du uansett forholde deg til enten du møter den i søknaden eller på jobbintervjuet. 

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (På 13.11.2019 den 23.32):

I dag er dei fleste som jobbar med rekruttering einige i at å legge med bilde i søknaden er viktig. Ikkje fordi dette er ei bra utvikling, men fordi mange arbeidsgivere søker opp arbeidssøkarane og finner bilde av deg uansett, og då er det i din interesse å bestemme kva bilde som skal være ditt fyrsteinntrykk. 

Det er betre å legge ved eit fint profilbilde enn at arbeidsgiver søker opp eit gamalt festbilde eller liknande frå sosiale media. 

Med mindre du lastar opp eit fyllebilde så vil det ikkje skade søknaden å legge ved eit bilde, trynefaktoren må du uansett forholde deg til enten du møter den i søknaden eller på jobbintervjuet. 

 

Jeg vil argumentere at det er bedre og sørge for at du har kontroll over hva google serverer av info om deg og at profilbiler er representant for hvordan du vil framstå. 

 

jeg har til nå konsekvent ikke lagt med  bilde i mine søknader og kommer ikke til og forandre dette med det første ( dog ikke lenger aktiv jobbsøker )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...