Gå til innhold

Erfaringer med IPTV


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde smart iptv i 3 måneder, kan bare si at jeg kommer ikke til å ha iptv. Av de 3 månedene så var halvparten av tiden kanalene nede,og når de er endelig oppe så var mange kanaler som virket ikke. Meget skuffet. 

Jeg kan bare si til dere som ønsker å prøve at dere ikke betaler for mer enn noen måneder før å teste ut. Koster ikke All verden heller. 

Lenke til kommentar
Fictivision skrev (1 time siden):

Jeg prøvde smart iptv i 3 måneder, kan bare si at jeg kommer ikke til å ha iptv. Av de 3 månedene så var halvparten av tiden kanalene nede,og når de er endelig oppe så var mange kanaler som virket ikke. Meget skuffet. 

Jeg kan bare si til dere som ønsker å prøve at dere ikke betaler for mer enn noen måneder før å teste ut. Koster ikke All verden heller. 

Ok, greit å vite ?

Testet du UltraIPTV https://www.theultraiptv.com/

Eller var det andre? 

Lenke til kommentar
frohmage skrev (7 minutter siden):

Noen som har testa strim.no?

Strim som driftes av RiksTV vil jeg anta fungerer like godt som RiksTV sitt eget nett-TV-tilbud. Ser de har skrudd opp prisen litt, men det er likevel et brukbart tilbud sammenlignet med mye annet. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Må nesten ty til slike løsninger når TV2 velger å ha skyhøye månedspriser på PL pakken til 600-700kr i måneden på tv2 play Da utgår  det for min del. Betaler da hvertfall for IPTV så veldig ulovlig kan det ikke være. Nedlasting/piratvirksom koster ikke noe, bare VPN om man vil være anonym..

Lenke til kommentar
frohmage skrev (På 5.1.2020 den 16.16):

Da høres jo Strim helt ok ut. Iallefall når man allerede betaler over 600,-/mnd hos Get. Lurer på om det kan kjøres fra en Android-TV boks (og styres med fjernkontroll), eller om jeg må ha en dedikert pc koblet til tv'en. Chromecast er for ustabilt til å satse på for TV.

Trenger ikke dedikert PC.

Hvordan kan jeg se Strim?

Du kan laste ned Strim på iOS og Android via mobil, nettbrett og Apple TV. Strim kan også ses i nettleseren eller via Chromecast

 

Å tilby f. eks. Premier League via IPTVFORU.com er åpenbart ulovlig.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...