Gå til innhold

ANMELDELSE: Luigi's Mansion 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om spillet helt fint også kan spilles for godt voksne, så må man ikke glemme at dette er barnas spill, det kan til tider være litt vanskelig også, da mange av oppgavene kan være veldig krevende som også krever at en voksen hjelper til litt i blant, dette har så langt vært årets mest innbringende spill for familien i forhold til at foreldre også føler seg inkludert, 9/10 kjempe koselig familie spill med spøkelse wibes, en flott julegave for noen som tenker å spill til barna til jul, nintendo har nok en gang klart å samle familien foran tv skjermen :)

Lenke til kommentar

Selv om spillet helt fint også kan spilles for godt voksne, så må man ikke glemme at dette er barnas spill, det kan til tider være litt vanskelig også, da mange av oppgavene kan være veldig krevende som også krever at en voksen hjelper til litt i blant, dette har så langt vært årets mest innbringende spill for familien i forhold til at foreldre også føler seg inkludert, 9/10 kjempe koselig familie spill med spøkelse wibes, en flott julegave for noen som tenker å spill til barna til jul, nintendo har nok en gang klart å samle familien foran tv skjermen :)

 

Tenker å gi barrna spill til jul*

Lenke til kommentar

Enig i kontrollene. Synes det er dritawkward å styre poltergusten med høyre-spaka. Her er det store rom for bedring. 

 

Ellers liker jeg og gutten min spillet godt. Litt kjedelig til tider, men kommer jevnlig fine utfordringer å løse. Kom også akkurat tidsnok til når vi hadde blitt ferdig med Link's Awakening :D

Lenke til kommentar

Tenkte det var en 7 selv, men jeg har bare kommet til B2. Spesielt det med å bruke støvsugeren til å trekke i ting pleier noen gangen å bli veldig klønete.

 

I tillegg synes jeg kamera kan være dårlig, ofte for langt unna og for nært bakkenivå, slik at det blir vanskelig å styre luigi i dybden. Av og til går luigi bak noe slik at man ikke kan se ham eller objekter han går rett inn i, uten at kameraet noen gang endrer vinkel.

 

Miljødesign og variasjon har de ihvertfall gjort en flott jobb med.

Lenke til kommentar

Gooigi var med i 3ds-versjonen av det første spillet som en helt unødvendig coop modus. Fatter ikke hvorfor han fortsatt henger med. Kunne de ikke i det minste ha gitt oss en grunn til hvorfor han er her, annet enn noen ræva puzzles Luigi fint hadde klart alene? Følte bare at han dro ned spillet hbetraktelig. Hvorforikke la oss styre den hunden i stedet? Vi trengte ikke en kliss lik klone. Htet den delen av spillet.

 

Å samle mynter osv gav jeg fort opp, fordi det var så meningsløst. Legg til bosser som nærmest dreper seg selv, så ser vi en solid 6 av 10 herfra. Helt greit spill, men skuffende, og mye ubrukt potensiale. Dette kunne ha vært så mye, mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...