Gå til innhold

Snart oppdatering: om nedetid og hva du bør forberede deg på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er spent på hvordan nye oppdateringen vil bli. Litt uvant i starten, vil jeg nok tenke meg. Det går som regel fort over for min del. :wee:

 

Jeg syns jeg så at det skal være mulig å streame i nye oppdateringen. Hvordan vil det fungere? Kan jeg da streame konsollspill direkte fra en konsoll, fra en Ps4 for eksempel sånn at det vil synes her live på Diskusjon.no? :huh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns jeg så at det skal være mulig å streame i nye oppdateringen. Hvordan vil det fungere? Kan jeg da streame konsollspill direkte fra en konsoll, fra en Ps4 for eksempel sånn at det vil synes her live på Diskusjon.no? :huh:

 

Vi har ingen planer om å være en plattform for videostrømming. 

 

Men det skal være lett å embedde f.eks. videostrømmer fra Youtube ved å lime inn lenke til dem i et innlegg. 

 

Mulig du blandet med aktivitetsstrøm-funksjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har ingen planer om å være en plattform for videostrømming.

 

Men det skal være lett å embedde f.eks. videostrømmer fra Youtube ved å lime inn lenke til dem i et innlegg.

 

Mulig du blandet med aktivitetsstrøm-funksjonen.

Hvordan kan det da ha seg at jeg oppfatter det jeg nevner skal gå ann? Du må utdype den linken bedre. :hmm: Jeg oppfatter den linken helt annet enn du gjør. Endret av TheDarkSapling - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En strøm betyr bare at noe kommer forløpende. En aktivitetsstrøm og videostrøm er to forskjellige ting.

Vi oppfatter tydeligvis stream på to forskjellige måter, ser jeg. :hrm: :hrm:  Når jeg ser ordet stream, da tenker jeg automatisk video kringkasting. Jeg lurer på om du/dere mener "live chat" eller noe sånt. Det ordet er mer rett for meg å bruke i dette sammenhengen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En strøm er et teknisk begrep som vi bruker korrekt, da det betyr mye mer enn bare video. Jeg vil si at det er du som har lært noe nytt nå. :)

Jeg syns det er veldig forvirrende. :scared:  For å sette det litt på spissen. Da får jeg bare gå på den andre siden av veien, da sykkel loven kom ble jeg også forvirret. Hvilken side skal man gå på for å hindere større ulykke? :ermm: :ermm:  :cry:

Endret av TheDarkSapling - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ingen BBkode-modus

 

Spørsmål: hvordan er det med mulighet til enkelt å fjerne tekstformatering?

 

I dagens versjon, hvis jeg bare limer inn noe slikt:

 

Når, hvor lenge og hva du kan finne på

 

...så vil et kjapt trykk på BB-kodeknappen tilbakestille det til

 

Når, hvor lenge og hva du kan finne på

 

Hvilket er hva jeg ganske ofte ønsker. Så vil den nye versjonen ha en veldig enkel "fjern formatering"-knapp?

Lenke til kommentar

Så vil den nye versjonen ha en veldig enkel "fjern formatering"-knapp?

 

liminnformatering.png

 

Ja, når du limer inn tekst kommer det opp en melding med spørsmål om du vil fjerne formatering.

 

Vi kan også legge til en knapp som lar deg markere tekst i tekstverktøyet og fjerne formatering med knappen, dersom vi ser behovet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjerne implementér muligheten til å se hvem som gir poeng, jeg liker å gjøre visst hvilke innlegg jeg støtter og ikke. Og muligheten til å fjerne og gi poeng som man vil. Folk kan redigere innlegg og endre mening over tid.

 

Jeg bryr meg ikke om poeng, bare mening, men mange som bare tenker popularitet og billighet gjør det, så derfor vil jeg ha mest mulig valgmuligheter rundt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare sunt, for da får folk trent seg i intrapersonlig intelligens.

Ja, vil si du har et poeng der. 

Høres veldig rart ut hvis det plager folk at man "liker" noe. Jeg skulle gjerne likt å visst hvem som er enig med meg, men jeg tenker ikke at noen er uenige med meg om de ikke liker innleggene, heller. Motsatt vil jeg også at folk skal vite hvem som liker innleggene deres. 

 

Men haha, jeg er klumsete og liker i blant noen innlegg jeg virkelig mente å ikke like. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Gjest fremhevet denne emne
  • Gjest fjernet fremhevingen av denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...