Gå til innhold

Red Dead Redemption 2-mods hopper over introen og gir enda bedre grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nVIDIA brukere trenger ikke reshade lenger.

Last ned: https://international-gfe.download.nvidia.com/GFE/GFEClient/ReShadeFilters/v1.0/Curated_ReShade_Filters.zip

 

Og legg de under c:\program files\nvidia corporation\ansel (lag mappa hvis den ikke eksisterer)

 

Da kan du bruke game filter mens du er ingame ALT-F3 og alle reshade filterne kommer opp der. Kan også laste ned ekstra filter fra reshade og slenge i Ansel mappa hvis du har behov.

Syns den photorealism konfiggen har alt for mange filter men Clarity er kjekt siden det fjerner en del motion blur som man ser på avstand i spillet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384

Pcen nekter meg å bruke reshade.

Jeg fikk tvunget den til å laste ned, men når jeg prøver å installere den på rdr.exe. blokker den. Og jeg finner ikke noe måte å tvinge den gjennom.

 

Du kan prøve å ta i bruk Nvidia's egen filter (reshade) funksjon (ALT+Z in game). Der kan du stille på mye forskjellige settings.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Pcen nekter meg å bruke reshade.

Jeg fikk tvunget den til å laste ned, men når jeg prøver å installere den på rdr.exe. blokker den. Og jeg finner ikke noe måte å tvinge den gjennom.

Det er fordi spillet er i dx12 og Vulkan, som enda ikke er ordentlig støttet i Reshade (kun beta). Bedre å bruke grafikkfiltrene i Geforce Experience, som fungerer fint i både Vulkan og dx12.

 

Edit: Det virker som mappe-rettighetene er strengere for RDR2, så når man lager en preset i Reshade, så må dette gjøres i et annet spill. Det kan være også at Red Dead Online vil klage på Reshade-filene i mappen..

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...