Gå til innhold

SNIKTITT: Nioh 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så bra spillmekanikk i denne sjangeren at den holder nok ut i en god stund fremover. Det som hadde vært flott er hvis de siktet på spillmekanikk som er mer på nivå med Devil May Cry 5 som så langt er den beste spillmekanikken jeg noengang har sett i et spill. Men, uansett, jeg ser frem til dette spillet. Det første spillet var bra. Ikke like bra som Dark Souls, men veldig bra uansett. Anbefaler spillet på det sterkeste for de som liker Dark Souls-type spill.

Endret av Cyberfictional
Lenke til kommentar

Lovet meg selv å aldri røre slike spill igjen. Men såg

jo her om dagen at jeg faktisk hadde Nioh stående i plastikk i hylla :p Nå er det jo tilgjengelig på PS+ også, så jeg har det jo digitalt.

 

Men kjenne jeg meg rett blir det vel aldri spilt, og det er sikkert like greit.

Lenke til kommentar

Men kjenne jeg meg rett blir det vel aldri spilt, og det er sikkert like greit.

 

Det er ganske greit ja.

 

Nioh er så langt det dårligste souls like spillet.

Over det kommer remnant.

The surge.

salt and sanctuary.

Lords of the fallen.

Ashen.

Deaths gambit.

Code vein.

Dark souls 2.

Dark souls 3.

Demon souls.

Dark souls 1.

Sekiro.

Og på topp Bloodborne.

 

Det er flere, men dette var de jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar

Foreslår at dere laster ned Nioh gratis på ps plus denne måneden og begynner med det. Spillene er nesten kloss like. Nioh er slettes ikke plettfritt og man må nærmest være fysiker for å sette seg inn i builds og crafting osv. Stances brukte jeg aldri, de kunne holdt seg til en stance for min del. Har platinum på Nioh men ikke på dlc som ble for vanskelig. Ble litt lei på slutten også.

Lenke til kommentar

 

Men kjenne jeg meg rett blir det vel aldri spilt, og det er sikkert like greit.

 

Det er ganske greit ja.

 

Nioh er så langt det dårligste souls like spillet.

Over det kommer remnant.

The surge.

salt and sanctuary.

Lords of the fallen.

Ashen.

Deaths gambit.

Code vein.

Dark souls 2.

Dark souls 3.

Demon souls.

Dark souls 1.

Sekiro.

Og på topp Bloodborne.

 

Det er flere, men dette var de jeg kom på i farten.

Har ikke prøvd Code vein, salt, Remnant deaths gambit eller ashen. Kun hørt om code vein. Har spillt gjennom alle de andre du nevner og bloodborne er på topp ja. Er stor fan av souls 2 i motsetning til mange. Sikker fordi det var mitt første souls spill. Gud som jeg sleit meg gjennom det :)

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd Code vein, salt, Remnant deaths gambit eller ashen. Kun hørt om code vein. Har spillt gjennom alle de andre du nevner og bloodborne er på topp ja. Er stor fan av souls 2 i motsetning til mange. Sikker fordi det var mitt første souls spill. Gud som jeg sleit meg gjennom det :)

 

Souls 2 ble litt for annerledes etter å ha spilt gjennom de tidligere spillene, inkludert eternal ring og Kings field.

Det føles ikke helt som et souls spill, men det er nok mye pga mangelen på Miyazaki.

 

Nioh manglet variasjon, og kampsystemet gjorde ikke noe særlig.

Man kunne lett gå gjennom spillet uten å skifte stance.

Lenke til kommentar

 

Men kjenne jeg meg rett blir det vel aldri spilt, og det er sikkert like greit.

 

Det er ganske greit ja.

 

Nioh er så langt det dårligste souls like spillet.

Over det kommer remnant.

The surge.

salt and sanctuary.

Lords of the fallen.

Ashen.

Deaths gambit.

Code vein.

Dark souls 2.

Dark souls 3.

Demon souls.

Dark souls 1.

Sekiro.

Og på topp Bloodborne.

 

Det er flere, men dette var de jeg kom på i farten.

Det er kun din mening though...

Lenke til kommentar

er den beste formelen som fins. soulslikes er de eneste enspiller-spillene hvor jeg ikke sovner av gameplayet etter fem minutter.

Helt enig. Eneste spill sjangeren der jeg slipper å sitte gjennom 150 cutscenes som jeg egentlig ikke bryr meg om, og noen ganger ikke en gang kan skippe. Et spill som skaper en så sjuk atomsfære og gameplay, som bare gjør at man fortsetter og forsetter uansett hvor frustrerende det er. Darks souls seriene er noe av det beste jeg har spilt, og har stor tro på Nioh 2 som en fullverdig konkurrent.

Lenke til kommentar

Du kan umulig ha spilt det om du tror det... Er nå hele 39 forskjellige fiender + bossene i 1ern.

 

Eneren hadde det problemet at selv med forskjellige navn og skins så var det samme fiende.

Spesielt dårlig ble det når de begynte å gi deg samme boss flere ganger.

 

Det at en fyr har en hatt mens en annen ikke har en gjør dem ikke forskjellige om de har samme angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...