Gå til innhold

Nye rykter om Horizon Zero Dawn 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns EGENTLIG ikke spillet var helt sykt bra. Det var en pen og OK opplevelse. Men jeg ble aldri bergtatt altså. Det måtte en to-tre forsøk til for at jeg orket å spille igjennom. Har DLC til god enda, den skal jeg prøve meg på igjen etter at open-world suget melder seg igjen. Er helt METT etter RDR2 enda :p

Lenke til kommentar

Likte det første spillet greit, selv om det kanskje ble opplevd som skuffende ettersom jeg spilte Breath of the Wild ikke så lenge før - et spill som tok open world og utforskning til nye høyder for min del. Horizon føltes derfor litt gammeldags på noen måter. Hadde dette kommet før Zelda ville jeg muligens likt det bedre. Grafikken, cutscenes og universet var veldig bra da, så det er alle muligheter for en solid oppfølger!

Lenke til kommentar

Syntes alltid det så pussig ut å jakte roboter med pil og bue hvis man var et "steinaldermenneske"..

Burde vel kanskje prioritere å jakte ting man kan spise.

 

Men spillet forklarer det vel. Får vel prøve 1'eren en dag..

 

Jeg tenkte akkurat det samme, men det er en virkelig god grunn som ligger bak kjernen av storyen som er årsaken til dette.

Du bør virkelig gi det en sjanse, det er helt fantastisk :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...