Gå til innhold

Red Dead Redemption 2 sliter på PC


Anbefalte innlegg

Rockstar har på ingen måte noe plikt til deg eller andre om å bare GTA kloner, om du liker klone spill, lager Activision-Blizzard, EA of ikke minst UBI soft ikke noe annet en klone spill.

 

Og jeg aner ikke hvorfor du drar inn skyrim, et spill som ikke har noe med RDR2 å gjøre.

 

NEI, MEN HVA TROR DU HAR GJORT DEM STORE????

HMMMM?

 

GTA!!

Ser du andre R* spill i det hele tatt nærme seg salgstallene til GTA?

 

Jeg dro inn Skyrim fordi det er RPG (Role Playing Game).

 

Herregud... om GTA 6 blir som RDR2 der du må gjøre "tidecious tasks" som å knyte skolissene dine, våpenpuss, barbere deg,

slå av ovnen før du går ut, dra til lege å sjekke deg innimellom, få rikelig med vitaminer gjennom dagen bla bla bla

så kommer de til å gå konkurs på nanosekunder! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

NEI, MEN HVA TROR DU HAR GJORT DEM STORE????

HMMMM?

 

GTA!!

Ser du andre R* spill i det hele tatt nærme seg salgstallene til GTA?

 

Jeg dro inn Skyrim fordi det er RPG (Role Playing Game).

 

Herregud... om GTA 6 blir som RDR2 der du må gjøre "tidecious tasks" som å knyte skolissene dine, våpenpuss, barbere deg,

slå av ovnen før du går ut, dra til lege å sjekke deg innimellom, få rikelig med vitaminer gjennom dagen bla bla bla

så kommer de til å gå konkurs på nanosekunder!

Med tanke på hvor godt RDR2 solgte tviler jeg på at et GTA med liknende dynamikker ville gjort det så dårlig.

 

Klart, jeg er ikke noe fan av mekanismene selv, men det ser altså ut som om en stor gruppe folk liker det av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor godt RDR2 solgte tviler jeg på at et GTA med liknende dynamikker ville gjort det så dårlig.

 

Klart, jeg er ikke noe fan av mekanismene selv, men det ser altså ut som om en stor gruppe folk liker det av en eller annen grunn.

Med tanke på at ingen viste det var en jævla RPG-klone grunnet hemmelighold viste ingen hva de gikk til.

 

Men for all del... skal vi skrive til R* sammen (good luck for de svarer ikke, jeg vet) og be dem lage GTA 6 sånn og se hvor stor fanbase det får kontra de andre GTA spillene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Med tanke på at ingen viste det var en jævla RPG-klone grunnet hemmelighold viste ingen hva de gikk til.

 

Men for all del... skal vi skrive til R* sammen (good luck for de svarer ikke, jeg vet) og be dem lage GTA 6 sånn og se hvor stor fanbase det får kontra de andre GTA spillene?

Men folk kjøpte det jo også etter det var kjent hva spillet inneholdt, og folk kjøper det nå til PC. Det virker ikke som om folk ikke visste hva de gikk til

Lenke til kommentar

Ja, folk vil faktisk ha det.

 

De vil spille et Rockstar spill som ligner RDR 1.

Ikke et RPG der du hele tiden må gjøre pirkete småting som å barbere deg og masse piss.

IT SUCKS THE FUN OUT OF GAMING!

 

Kan ikke folk som deg spille Skyrim eller noe så kan vi som liker GTA og RDR1 få det vi vil ha?

Du må ikke barberere deg eller spise i løpet av dagen. Det eneste som skjer er at skjegget og håret vokser til et visst punkt, og du blir tynn. Noen av statsene forandrer seg, men ikke mye, og det går helt fint an å ignorere dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

NEI, MEN HVA TROR DU HAR GJORT DEM STORE????

HMMMM?

 

Tror det er på tide å ta det litt med ro. 

 

Rockstar har laget et fantastisk spill ut av RDR2 synes nå jeg. Jeg forstår ikke hva du egentlig klager for. Om du ikke er fornøyd med spillet så ikke spille spillet da? 

 

RDR2 er jo veldig lik det originale spillet, men de har lagt til enda et par småting som gjør at spillet blir enda litt med oppslukende. Det synes jeg er helt topp. 

Lenke til kommentar

 

NEI, MEN HVA TROR DU HAR GJORT DEM STORE????

HMMMM?

 

GTA!!

Ser du andre R* spill i det hele tatt nærme seg salgstallene til GTA?

 

Jeg dro inn Skyrim fordi det er RPG (Role Playing Game).

 

Herregud... om GTA 6 blir som RDR2 der du må gjøre "tidecious tasks" som å knyte skolissene dine, våpenpuss, barbere deg,

slå av ovnen før du går ut, dra til lege å sjekke deg innimellom, få rikelig med vitaminer gjennom dagen bla bla bla

så kommer de til å gå konkurs på nanosekunder! 

 

 

hallo ta det litt med ro da, ikke framstå som en crybaby og si rare ting, da ser du bare rar ut.

Jeg tror ikke Rockstar kommer til å gå konkurs på nanosekunder med det første for å si det sånn :p

Hvis det er noe jeg har savnet så er det detaljer og dette har de fått til veldig bra, det er greit balansert ved som f.eks. pusse våpenet og gjøre sånne småting syns jeg, det blir ikke for mye og ikke for lite heller :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om noen av dere sliter med at spillet krasjer, prøve dette: 

 

  1. Open the Rockstar Games Launcher
  2. Select Settings
  3. Select Red Dead Redemption 2 under My installed games
  4. Select Open under View Installation Folder
  5. Right-Click on RDR2
  6. Select Properties
  7. Under the Compatibility Tab
  8. Select Run this Program as an Administrator and Disable Full Screen Optimization
  9. Click OK
  10. Return to the Games Menu in the Rockstar Games Launcher
  11. Launch the game

 

Fikset det foreløpig for meg.. Har ikke hatt en krasj siden jeg gjorde dette. Om du ikke får startet spillet grunnet en feilmelding som sier noe om at den ikke har rettigheter til å starte spillet prøv å stopp alle prosseser som har med Rockstar luncheren og social club, og prøv på nytt etter det. Det funket for meg. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Om noen av dere sliter med at spillet krasjer, prøve dette: 

 

  1. Open the Rockstar Games Launcher
  2. Select Settings
  3. Select Red Dead Redemption 2 under My installed games
  4. Select Open under View Installation Folder
  5. Right-Click on RDR2
  6. Select Properties
  7. Under the Compatibility Tab
  8. Select Run this Program as an Administrator and Disable Full Screen Optimization
  9. Click OK
  10. Return to the Games Menu in the Rockstar Games Launcher
  11. Launch the game

 

Fikset det foreløpig for meg.. Har ikke hatt en krasj siden jeg gjorde dette. Om du ikke får startet spillet grunnet en feilmelding som sier noe om at den ikke har rettigheter til å starte spillet prøv å stopp alle prosseser som har med Rockstar luncheren og social club, og prøv på nytt etter det. Det funket for meg. 

 

Og ikke skru av triple buffering i kommbinasjon med AMD system.

Om jeg aktiverer det så må jeg slette "user data" for å klare å starte spillet igjen.  Har replikert det flere ganger på en helt nybygd AMD rigg siden triple buffering er svartemannsforbannelse.. :p

Ingen problemer på Intel/Nvidia riggen riktignok

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Om noen av dere sliter med at spillet krasjer, prøve dette:

 

 

  • Open the Rockstar Games Launcher
  • Select Settings
  • Select Red Dead Redemption 2 under My installed games
  • Select Open under View Installation Folder
  • Right-Click on RDR2
  • Select Properties
  • Under the Compatibility Tab
  • Select Run this Program as an Administrator and Disable Full Screen Optimization
  • Click OK
  • Return to the Games Menu in the Rockstar Games Launcher
  • Launch the game

Fikset det foreløpig for meg.. Har ikke hatt en krasj siden jeg gjorde dette. Om du ikke får startet spillet grunnet en feilmelding som sier noe om at den ikke har rettigheter til å starte spillet prøv å stopp alle prosseser som har med Rockstar luncheren og social club, og prøv på nytt etter det. Det funket for meg.

Jeg blir alltid skeptisk når løsningen er å kjøre spillet med ubegrensede rettigheter.

Lenke til kommentar

hallo ta det litt med ro da, ikke framstå som en crybaby og si rare ting, da ser du bare rar ut.

Jeg tror ikke Rockstar kommer til å gå konkurs på nanosekunder med det første for å si det sånn :p

Hvis det er noe jeg har savnet så er det detaljer og dette har de fått til veldig bra, det er greit balansert ved som f.eks. pusse våpenet og gjøre sånne småting syns jeg, det blir ikke for mye og ikke for lite heller :)

 

Flott! Håper de hiver inn å bruke munnspray, pusse tennene, bruke tanntråd, knyte skolissene dine, dusje deg, sjekke notificiations på mobilen hele tiden, bruke tid på Lifeinvader bla bla bla ogbligatorisk.

Gjerne med en et dusin mikro-animasjoner for hver ting du gjør så alt går tregt og gjør det hele ennå mere kjedelig.

Enjoy that shit

 

Men folk kjøpte det jo også etter det var kjent hva spillet inneholdt, og folk kjøper det nå til PC. Det virker ikke som om folk ikke visste hva de gikk til

 

For å sitere mange store tenkere gjennom tiden: "Folk er idioter"

 

Du må ikke barberere deg eller spise i løpet av dagen. Det eneste som skjer er at skjegget og håret vokser til et visst punkt, og du blir tynn. Noen av statsene forandrer seg, men ikke mye, og det går helt fint an å ignorere dette.

 

Irriterende likevel.

Og alle de mini-animasjonene for hver jævla ting du gjør....

 

Tror det er på tide å ta det litt med ro.

 

Rockstar har laget et fantastisk spill ut av RDR2 synes nå jeg. Jeg forstår ikke hva du egentlig klager for. Om du ikke er fornøyd med spillet så ikke spille spillet da?

 

RDR2 er jo veldig lik det originale spillet, men de har lagt til enda et par småting som gjør at spillet blir enda litt med oppslukende. Det synes jeg er helt topp.

 

Jeg spiller det ikke og jeg vil ha pengene mine tilbake!

Endret av Omnia vincit amor
Fletting
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, folk vil faktisk ha det.

 

De vil spille et Rockstar spill som ligner RDR 1.

Ikke et RPG der du hele tiden må gjøre pirkete småting som å barbere deg og masse piss.

IT SUCKS THE FUN OUT OF GAMING!

 

Kan ikke folk som deg spille Skyrim eller noe så kan vi som liker GTA og RDR1 få det vi vil ha?

 

Kan ikke folk som deg bare spille GTA eller RDR1 så kan vi andre få beholde vårt RDR2?

 

RDR2 er et fantastisk spill på latterlig mange måter. Spillet hadde vært både dårligere og mye mer generisk om de hadde gjort det slik du og en del andre ønsker.

 

Det eneste de faktisk bommer på er RDR:Online, for der kjører de samme griske stil som på GTA:Online. De er faktisk verst i bransjen på MTX nå tror jeg.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har hatt det veldig gøy med spillet, men etter den siste oppdateringen før helgen har spillet begynte å krasje etter 5-10 minutters spilling så det får bare ligge på hylla inntil videre.

Som med så mange andre spill som bare skal få ligge litt så kan det hende at det havner i backlogen og blir liggende der i all overskuelig fremtid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har hatt det veldig gøy med spillet, men etter den siste oppdateringen før helgen har spillet begynte å krasje etter 5-10 minutters spilling så det får bare ligge på hylla inntil videre.

Som med så mange andre spill som bare skal få ligge litt så kan det hende at det havner i backlogen og blir liggende der i all overskuelig fremtid.

 

Prøvd å gjøre gjøre det jeg skrev lengre oppe i tråden? Hadde akkurat samme problemet men det fikser det.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja jeg har gjort det, bare ikke hatt tid til å starte spillet enda.

Får se hvordan det går i løpet av kvelden.

 

Om ikke det hjelper se igjennom denne reddit tråden. Det er ofte mye bra som kommer ut av den. Har f.eks funnet ut hvordan å fikse Directx 12 problemet mitt. 

 

 

Kan ikke folk som deg bare spille GTA eller RDR1 så kan vi andre få beholde vårt RDR2?

 

Det er alltid negative folk i slike tråder som dette.. Er helt utrolig hvor mye negativitet det kommer når utviklerne gjør små endringer som etter min mening gjør det mer immersive. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

No har eg neppe tenkt å kjøpa RDR2 til PC, men det er skuffande av Rockstar at det er så mange problem, samt at det ser meir ut som ein ikkje-alt-for-god port i staden for at det er bygd til PC. RDR kom aldri til PC, og dei set tolmodet til PC-spelarane på prøve med dette her.

 

Diverre er det ein så solid tittel at mange førehandsbestilte eller kjøpte med ei gong det kom ut. Hadde ei større mengd av dei som kjøpte avventa og sett korleis lanseringa gjekk, så hadde kanskje Rockstar gjort ein betre jobb i etterkant.

Lenke til kommentar

Om ikke det hjelper se igjennom denne reddit tråden. Det er ofte mye bra som kommer ut av den. Har f.eks funnet ut hvordan å fikse Directx 12 problemet mitt. 

 

 

 

Det er alltid negative folk i slike tråder som dette.. Er helt utrolig hvor mye negativitet det kommer når utviklerne gjør små endringer som etter min mening gjør det mer immersive. 

 

Har heldigvis ikke hatt noen problemer foruten at spillet lukker seg etter kort tid når forrige oppdatering kom.

Satser på at den fiksen som var listet her ordner det så man kan fortsette å cowboye

Lenke til kommentar

No har eg neppe tenkt å kjøpa RDR2 til PC, men det er skuffande av Rockstar at det er så mange problem, samt at det ser meir ut som ein ikkje-alt-for-god port i staden for at det er bygd til PC. RDR kom aldri til PC, og dei set tolmodet til PC-spelarane på prøve med dette her.

 

Diverre er det ein så solid tittel at mange førehandsbestilte eller kjøpte med ei gong det kom ut. Hadde ei større mengd av dei som kjøpte avventa og sett korleis lanseringa gjekk, så hadde kanskje Rockstar gjort ein betre jobb i etterkant.

Digital Foundry har en video som går gjennom alt det tekniske bak spillet og de konkluderer med at det er en bra port. Det er bare at det er over 40 forskjellige video innstillinger som kan fort drepe alt av ytelse til deg hvis du ikke vet hva du skal skru på. Spillet er noe av det mest detaljrike som har vært til nå tror jeg, og det i en gedigen interaktiv verden. 

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hylekoret som mener det er dårlig optimalisert.

 

Sannheten er vel at flere ikke har god nok hardware til å kjøre alt på max.

 

Når jeg med ett skjermkort kan ligge stabilt på 50-60fps med alt (uten anti-aliasing) på max i uw, da er det ikke en dårlig port.

 

GTA IV i sammenligning får jeg random dips på 20-30 fps, da snakker man dårlig port.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...