Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Svarer tregt, men skriver mye når hun først svarer


Anbefalte innlegg

Er hun da ikke interessert nok? Møtte ei jente på fest, kjemien var god og vi utvekslet facebooken til hverandre. Samtalen fløt både da vi var edru, og da vi hadde fått i oss litt. Mye flørt og kos, og vi hadde mye til felles.

Sendte en melding dagen etter. Det gikk et døgn før hun svarte, men svaret var langt og positivt. Jeg svarte henne igjen noen timer senere. Fikk ikke svar før dagen etter - igjen. Hun svarte nok en gang langt og positivt. Hun har vært pålogget på FB i mellomtiden, så det har ikke noe med at hun ikke er så aktiv på Face å gjøre.

 

Bør jeg styre unna og glemme henne? Dette var ei jente jeg hadde et ønske om å bli bedre kjent med, da jeg føler at vi er like på mange områder. Men når hun svarer 1 gang i døgnet regner jeg med at det er et dårlig tegn? :) 



Anonymous poster hash: b35c5...0e2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda en som stemmer for å være direkte så du slipper å gå rundt å lure.

 

Enig i at det kan være en indikasjon på lav interesse dersom man ikke svarer med en gang - men du sier ingenting om når du sender. Får jeg meldinger på jobb så går det ofte i glemmeboken da jeg ofte ikke har tid til å svare. Bare gløtter på tlf når den piper, sier til meg selv at jeg skal svare når jeg har tid også glemmer jeg det.

 

Når det gjelder flørting så tar jeg meg vanligvis tid, men det er ikke noe man bør ta for gitt.

Lenke til kommentar

ALDRI la mobilen definere hvordan en person eller et forhold til en person er. Aldri bruk mobilen som skala for å vurdere ditt forhold til en person. Noen svarer mye, noen lite, andre så og si aldri. Noen er helt utbrent på meldinger. Ring, møt..SNAKK med personen. Og legg DET til grunn for dine vurderinger hva du hører. Jeg snakker av egne erfaringer. Jeg kapret verdens peneste jente ved å la mobil være hva det er, og heller legge det fysiske samværet til grunn for mine inntrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viktig å være enige om de store grunnleggende tingene i livet også, før man velger å ta steget og stifte familie. Ikke bare fysisk samvær. Så blir det barn, så finner man ut at man plutselig er uenige om alt mulig, så kommer det tråder på forumet her om at alt bare er elendighet og man ønsker å avslutte forhold og lurer på juss rundt skilsmisse og økonomisk fordeling og barnepass i retten og alt mulig vondskap.

 

 

At stjernetegnene passer er heller ingen dårlig idé, at energiene harmoniserer.

 

 

 

 

For eksempel, hvis du finner noen med samme stjernetegn og samme dekan (første, andre eller tredje ti dager: https://darkstarastrology.com/horoscope-decans/).Noe annet positivt er noen med samme element: Jord, Luft, Ild eller Vann. Andre elementer kan også virke, da med sine motsetninger og utfyllelsespotensial. Vann og Jord passer bedre enn Vann og Luft, samme som Ild og Luft og Ild og Jord, for eksempel. Går man dypere inn på det, kan man sammenligne stjernekart. Jeg er ikke helt inne der, men jeg tror det spiller en rolle. Stemmer bra for min del.

 

Alle elementer kan komme overens. Har man for eksempel Vann og Ild, så må begge legge energi i å forstå den andres natur. Gjør begge det, kan begge leve med stor økt forståelse om selve livets natur. Det blir mye gi og ta. Har man lik element og mye harmoni i stjernekartet, så vil man forstå hverandre veldig naturlig og komme lett overens. Problemet da er at det kanskje det kan bli manglende utfordringer, det kan bli kjedelig. Og hvis man krangler om det samme temaet, så kan det ta årevis før man blir enige, for begge er låst i sitt samme tankemønster.

 

En skjult motsetning/tiltrekning er hvis du har funnet noen på den motsatte siden av zodiaken, for eksempel er du Vær og har funnet en Vekt. Da har du ledende Ild og ledende Luft. Vær er mer sprelsk, rastløs og impulsiv, gjøre før man tenker (vanligvis), Vekt er motsatt, opptatt av rette linjer og lov og orden. Men sammen har man da et stort utfyllelsespotensial, så man kan lære mye om hverandre og det blir aldri kjedelig. Men det har også potensiale for store misforståelser.

 

Så har man igjen det med mann og kvinne i samme tegn. De kan fort fremstå annerledes. Men det er ofte lett å finne fellestrekk.

 

 

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...