Gå til innhold

Fjerne nettleser Bing.


kaopra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg bruker Google Chrome.no som Standart nettleser og plages av Bing

jeg vet det er et Microsoft produkt, dette har fått via tvang jeg hater denne

Plagen på min computer. Takk om noen vet hvordan.

Kaopra.

 

Kontrollpanel > Uninstaller programmer > Bing nettleser tillegg 

 

Skal være ett eller annet i den duren der. :) 

Lenke til kommentar

Takk For svaret ditt Moderator, jeg har gått i kontrollpanel men nei finner ikke Bing.

 

Det har en sammenheng med EDGE en Nettleser jeg ikke bruker og vil ikke ha denne heller.

 

På utvidelser har jeg vert der var Bing -Yahoo + 1 til dem er nå fjernet. Opp til flere gange men kommer att.

 

Og nå er der bare Google Chrome.no som er Standart, men i morgen er den tilbake?

 

Kan den være i Registeret? Jeg prøvde     http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Men fantes ikke der heller jeg bruker jo Win10 men tvang fra Microsoft hater jeg, slik er det med EDGE inn så lenge..

Den sitter nå der blant App og holder kjeft, men det gjør ikke Bing noe skitt jeg hater men er ikke alene om det.

 

Jeg treng ikke dette søppel for min del, er der flere løsninger  til meg så Takker jeg så klart om det kan fjernes.

Kaopra.

Lenke til kommentar

Trn 100. Også Takk til deg, denne plakaten du viser til har jeg sett opp til flere gange.

 

Neste dag er den der igjen, iblant hopper den over en dag eller 2 og så er det - det samme igjen

Den er plagsom. Og det du skriv Google Chrome.no som Standart.

 

Jeg gir meg EDGE er Nettleser den holder jeg meg langt unna har ikke bruk for den i hele tatt,

Bing er klart ikke et Virus heller men noe Microsoft tvinger på oss som brukere slikt er for meg ubrukelig

J

eg hater all slik Tvang, men WIN10 er jeg meget fornøyd med. Takk så langt Dere for svar.

Kaopra.

Lenke til kommentar

Moderator du seier så, der er noe som hetter Cortana ukjent for meg, ser på tillatelser Cortana

men ikke der heller.

Sjekka C men der, nei ikke et pip engang. Har gjemt seg godt?

 

Å selv om jeg fjernet den fra utvidelser Google før jeg stilte mitt spørsmål her, så er den tilbake igjen

utrolig Agresiv   må kanskje leva med denne da?

 

Har en computer til ved siden her begge Win10 den ene Pro den andre Home å den har ikke Bing?

 

Kaopra.

Lenke til kommentar

syar 2003. Takk til deg også men  denne får jeg prøve i morgen jeg er flere timer forann deg der jeg er Sorry.

 

Oppgavelinjen der finnes denne krabaten BING. Og den spretter opp over hele Disktopp siden - så halvere jeg den, dernest trekker jeg i siden og på toppen sammen så den blir inda mindre.

 

Men tros det vil jeg ha den helt vegg. Fjern den men NEI?    Går ikke lukk den da ok har fred en stund men kommer igjen, hvor finner jeg den så jo dem 3 prikker øverst i hjørnet på Google Chrome Netleseren - instillinger - utvidelser å hva skrev jeg oven for - Yahoo - Bing- + en til også det vil jeg ikke ha.

 

Slett alt og bare en får lov å være der. DET ER GOOGLE:NO SOM JEG BRUKER treng ikke noe mere.

 

Så er den et sted i systemet på den ene computer som brukes mest. Win10 PRO. (Og den ønsker jeg og fjerne)

 

Home varianten også Win10 men den har ikke BING..     Begge fungere helt Topp faktisk 100% raske også. MEN SÅ VAR DET BING DA?     (ikke nettleser -     ikke Virus men noe svineri som Microsoft tvinger på oss Brukere kanskje ved en oppdatering ikke vet jeg?

Og hvorfor.

Jeg har ikke flere opplysninger å gi bort,  å igjen må kanskje bare leve med det. Har man godtatt Win10 får man ta ulemper også så klart. Men skal sjekke det du ga i morgen og Takk til deg også.

Kaopra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...