Gå til innhold

Diablo IV avduket på Blizzcon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er leaks fra demo allerede, lootsystemet ser prikk likt ut som diablo 3, samme icons, inventory, samme skillsystem, samme gearslots.

 

Iallefall på demoen på blizzcon er det slik.

Leaks nei? Det streames fra Blizzcon..

 

GUI'et er jo bare placeholder for demoen. det er vel åpenbart. 

 

Om du mener skillsystemet osv er samme, så har du sikkert sett på feil stream :) 

Jeg sa hva jeg har sett fra leaks av demoene som blir spilt i "blizzard arcade", jeg sier ikke at det ikke er placeholders eller noe som helst, jeg sier bare det jeg har sett.

De bildene som har lekket er ikke fra selge streamen, som jeg også forklarte i posten når jeg sier demo.

 

Det er ikke lov å filme eller ta bilder av demo så da regnes det som "leaks".

Når det kommer til "samme gearslots" så mangler det faktisk shoulders og belte i D4 så langt. Og Demoen ble streamet på twitch av Quin69, så jo, det var lov å "filme" for noen ;) Høres ut som du har sett på Diablo 3 bilder hvis du syntes alt så likt ut. Dette lignet mye mer på en blanding av Lost Ark og Diablo 2. Gleder meg kjempemasse til å se det ferdige produktet, for regner med det meste her bare var første titt på UI og system etc.

 

Quin69 sa selv at han aldri har opplevd noe lignende når det kommer til flyt i spillet, så for de som syntes det så clunky ut så burde dere se om igjen. :)

Lenke til kommentar

Definitivt en veldig kul trailer. Hadde dette vært et frittstående spill ville jeg vært veldig entusiastisk.

 

Dessverre bygger det nok på Sin War og Diablo 3, så rammeverket for historien er ikke godt. "Her kommer Lilith, folkens. Hun er mye svakere enn den 7up-greia dere banket dritten ut av i D3, så... eh.. dette blir spennende.."

 

Det skal ut på konsoller som igjen betyr forenklede kontroller, som jeg ikke var noe fan av i D3. Gameplayet ser solid ut. Tviler på at det er noe å utsette rent mekanisk.

 

Klok av skade blir det ikke noe kjøp for min del, men det kommer sikkert til å selge godt uansett.

Lenke til kommentar

Det er litt mer detaljer her for de som er interessert:

 

https://www.youtube.com/watch?v=xSo1tLh4xkY

 

Fra det jeg hører er jeg veldig entusiastisk, jeg spilte Diablo 3 mye etter at de fikset det med reaper of souls og det virker som de har elementer fra dette samt PoE og andre spill. Store åpne områder med raidbosser og mounts, og en barbarian som kan være en swiss army-knife med forskjellige våpen og i tillegg PvP?

 

Jeg synes også artstylen har tatt en kul vending fra det litt lyse Diablo 3, her er det dystert og mørkt. Cinematic traileren er jo også vanvittig bra, Blizzard tar definitivt CGI'en sin ytterst seriøst.

 

Håper det blir lengre perioder med beta og slikt denne gang, så alt blir finpusset når hordene skal spille. Jeg gleder meg til å høre mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Design og grafikk er jo en ting, men for meg er det langt viktigere hvordan spillet spiller og hvilke muligheter man har. 

 

Jeg likte absolutt ikke hvordan d3 endte med at nærmest var ett sett som var go to pr sesong. og da "måtte" man spille slik og bruke de og de items. 

 

Nå har jeg ikke spilt på en del sesonger men f.eks på ringer så var focus/restraint et absolutt must og da blir alle andre legendary rings useless. 

Lenke til kommentar

Når det kommer til "samme gearslots" så mangler det faktisk shoulders og belte i D4 så langt. Og Demoen ble streamet på twitch av Quin69, så jo, det var lov å "filme" for noen ;) Høres ut som du har sett på Diablo 3 bilder hvis du syntes alt så likt ut. Dette lignet mye mer på en blanding av Lost Ark og Diablo 2. Gleder meg kjempemasse til å se det ferdige produktet, for regner med det meste her bare var første titt på UI og system etc.

 

Quin69 sa selv at han aldri har opplevd noe lignende når det kommer til flyt i spillet, så for de som syntes det så clunky ut så burde dere se om igjen. :)

 

Igjen, jeg sier bare ting jeg har sett. Hvis du hadde lest Blizzcon sine egne regler: "You may not record or stream gameplay from any of the computer or projection screens at BlizzCon." Så regnet jeg med at det var gjort ulovlig, men selvfølgelig blir det gjort unntak her også.

 

Hvorfor tror du jeg har sett bilder fra diablo 3? Jeg sier ikke at selve grafikken, gameplayet etc. ser likt ut noe sted, gjør jeg det? Jeg syntes det ser forskjellig nok ut, og veldig mye bedre ut enn diablo 3 av det lille jeg har sett. Jeg gleder meg veldig, og er glad for at de ga opp ideen med å remake diablo 2, siden mods gjør det spillet spillbart for de interesserte den dag i dag. Vi fikk nok remakes uansett.

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Er leaks fra demo allerede, lootsystemet ser prikk likt ut som diablo 3, samme icons, inventory, samme skillsystem, samme gearslots.

 

Iallefall på demoen på blizzcon er det slik.

Har du engentlig spilt Diablo 3? Det å si at det ser prikk lik ut er en kraftig overdrivelse. Runewords er tilbake, ikonene er IKKE de samme, skillsystemet er ganske anerledes. Hørte du i det hele tatt hva de sa om alt dette? Tror ikke det, dessuten er dette en veldig tidlig versjon av spillet og kommer ikke ut innen i hvert fall 2 år. Leaks? Hehe, ja vel. Du må slutte å trolle! 

Endret av karbon8
Lenke til kommentar

 

Er leaks fra demo allerede, lootsystemet ser prikk likt ut som diablo 3, samme icons, inventory, samme skillsystem, samme gearslots.

 

Iallefall på demoen på blizzcon er det slik.

Har du engentlig spilt Diablo 3? Det å si at det ser prikk lik ut er en kraftig overdrivelse. Runewords er tilbake, ikonene er IKKE de samme, skillsystemet er ganske anerledes. Hørte du i det hele tatt hva de sa om alt dette? Tror ikke det, dessuten er dette en veldig tidlig versjon av spillet og kommer ikke ut innen i hvert fall 2 år. Leaks? Hehe, ja vel. Du må slutte å trolle! 

Klarer du å lese det jeg skriver uten å lage din egen historie rundt det? Jeg sier at de VELDIG FÅ tingene ser likt ut. Skillsystemet, inventory, icons på DEMOEN fra BLIZZCON ser like ut. Man kan ikke bestride det når det er objektiv sannhet.

 

Spillet i seg selv ser mye bedre ut, flyten er bedre, grafikken er bedre, runewords har jeg ikke nevnt, men det er bra å få tilbake. Jeg sier heller ikke at dette er sluttproduktet, og jeg regner jo også med at de forandrer på ting.

 

Jeg har spilt diablo 3, hvis ikke kunne jeg vel ikke sagt at det så likt ut?

 

Men siden du vet at det ikke kommer innen 2 år, så regner jeg med du jobber for blizzard siden dette ikke er bekreftet på noen som helst måte. Men det er vel fortsatt jeg som troller her. Jøsses, folk altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...